امام جمعه پلدخترگفت : دشمن شناسی ، ولایت مداری ، حفظ حجاب و بصیرت از وصایای شهدا است و در طول تاریخ همواره افراد شاخص و سرشناسی وجود داشته که قدرت تحلیل و دشمن شناسی نداشته و با شمشیر در مقابل امام عصر خویش ایستاده اند.
کد خبر: ۸۸۱۷۷۶۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان ، حجت الاسلام محمد سوری در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان پلدختربا بیان این که شهدا به خوبی به وظایف خود عمل کردند و اکنون وظیفه ما در قبال جانفشانی آنها حفظ و یاد خاطره شهدا است اظهار داشت : شهدا بزرگترین و بهترین معلم بشریت هستند چرا که آنان به همه ما درس مقاومت ، ایثار و از خودگذشتگی دادند.

وی افزود: معلمان در زمان حیات خویش به دلیل نقش هدایتگری و روشنگری در جامعه که رسالت انبیا است از جایگاه خاصی برخوردار هستند که با شهادت بر قرب و منزلت آنان افزوده می شود.

وی با بیان اینکه دشمن شناسی ، ولایت مداری ، حفظ حجاب و بصیرت از وصایای شهدا است تصریح کرد: در طول تاریخ همواره افراد شاخص و سرشناسی وجود داشته که قدرت تحلیل و دشمن شناسی نداشته و با شمشیر در مقابل امام عصر خویش ایستاده اند.

لازم به ذکر است : شهرستان پلدختر 312 شهید و 777 جانباز و 19 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و در این یادواره از 9 خانواده شهید فرهنگی شهرستان پلدختر تجلیل شد.

ارسال نظرات