خبرهای داغ:
همایش تربیت اسلامی و فضای مجازی به مناسبت دهه فجر در روستای زیارت گرگان با سخنرانی سرهنگ پاسدار سید شجاع نصرتی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۷۶۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ در این همایش سرهنگ پاسدار سید شجاع نصرتی اظهار کرد : در زمان طاغوت دین اسلام هیچ نقشی در حکومت نداشت و پهلوی به دنبال حذف روحانیت از جامعه بود.

وی در ادامه افزود : اقتصاد و نیروی دفاعی و نظامی ما کاملا وابسته بود.

نصرتی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما در شرایطی پیروز شد که جهان به دو قدرت بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و با شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی این انقلاب رژیم ستمشاهی پهلوی را کنار زد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان در انقلاب اسلامی ابراز داشت : دشمن با ترور ، جنگ تحمیلی ، تهاجم فرهنگی ،رسانه ها و ماهواره از اول انقلاب تا کنون در صدد این برآمده است که نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند اما غافل از اینکه امروز ایران اسلامی تحت رهبری ولی فقیه است.

وی درادامه با اشاره به موضوع ورود به فضای مجازی متذکر شد :ورود به فضای مجاز بدون راهنما سم مهلکی است و جوانان ما باید هوشیار باشند که بدون اطلاع لازم از قرار دادن اطلاعات شخصی خود در فضای مجازی جلوگیری کنند و اگر قرار است حضوری در این فضا باشد باید عالمانه و به همراه تفکر صحیح شکل بگیرد.

گفتنی است این مراسم به همت حوزه فجر دانش آموزی سپاه گرگان برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها