دکترحسینی شاهرودی، نماینده مردم فهیم شهرستان های شاهرود و میامی در پیامی انتصاب آقای فرشاد زادخور به عنوان مدیرکل راه آهن شمالشرق را به وی تبریک گفت.
کد خبر: ۸۸۱۷۷۷۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر حسینی شاهرودی در ادامه، ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات ارزنده آقای حمید درباغ عنبران در طول دورۀ مدیریت برای وی آرزوی موفقیت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای فرشاد زادخور

انتصاب جنابعالی را به عنوان مديركل راه آهن شمالشرق تبريك می گویم. بی شک باتوجه به شايستگي، تعهد و تجارب شما، بهره برداری از تمامی ظرفيت هاي استان جهت پيگيري مجدانۀ طرح سی ساله مطالعه و اجراي راه آهن طبس- شاهرود - گرگان- اينچه برون در راستای اتصال آسياي ميانه به خلیج فارس جهت انتقال و ترانزيت كالا، پیگیری مطالعه و ایجاد بندرخشک ، بكارگيری نيروهاي بومي متعهد و توانمند استان و نیز دفاع از حيثيت مديران و كاركنان خدوم این ناحیه با بيش از 70 سال خدمتگزاری به زائران ثامن الائمه (ع) که در حادثۀ دلخراش برخورد قطار مسافري تبریز- مشهد خدشه دار شده است، مورد انتظار مردم باصفای این خطه می باشد.

در پایان از تلاش ها و خدمات ارزنده آقای حمید در باغ عنبران در طول دورۀ مدیریت در آن اداره کل تشکر و قدردانی نموده و دوام توفيقات ايشان را از خداوند شکور مسئلت دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها