پیش بینی می شود،300 میلیارد ریال در فاز اول احداث شرکت پدیده شیمی قرن سرمایه گذاری شود.
کد خبر: ۸۸۱۷۸۲۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در مراسم آغاز عملیات اجرایی دو طرح بزرگ صنعتی در استان زنجان با اشاره به پیش بینی سرمایه گذاری 300 میلیارد ریال در فاز اول احداث شرکت پدیده شیمی قرن گفت: این طرح که یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی گلرنگ به شمار می رود ، اقدام به تولید مواد شوینده در استان خواهد کرد.

مهندس ناصر فغفوری افزود : این واحد در زمینی به مساحت 53 هزار متر مربع احداث خواهد شد که پیش بینی می گردد پس از اتمام فاز اول برای 250 نفر و در پایان فاز دوم برای 350 نفر اشتغالزایی نماید.

یکی دیگر از طرح هایی که امروز توسط استاندار کلنگ زنی شد شرکت زنگان پارت قطعه بود ، مهندس فغفوری در این خصوص اظهار داشت : این طرح به عنوان طرح توسعه شرکت پارس سویچ به شمار می رود و سرمایه گذاری ثابت پیش بینی شده بالغ بر 200 میلیارد ریال و سرمایه اولیه پیش بینی شده 50 میلیارد ریال می باشد.

وی اظهار داشت: این طرح به منظور ماشینکاری قطعات فلزی راه اندازی می گردد و در زمینی به مساحت 2/3 هکتار احداث خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان افزود : در فاز اول اجرای این طرح پیش بینی شده است با راه اندازی در تابستان سال آینده ، سالانه 850 تن عملیات ماشینکاری صورت خواهد گرفت و زمینه اشتغال 52 نفر فراهم خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت : بر اساس برنامه ریزی واحد پیش بینی شده است فاز نهایی طرح در بهمن ماه سال 97 تکمیل و با افزودن 1500 تن عملیات ماشینکاری برای 150 نفر اشتغال ایجاد گردد.

ارسال نظرات