مدیر فرودگاه زنجان:

امکان نشست و برخاست هواپیماهای با افزایش طول بان در فرودگاه زنجان

امکان نشست و برخاست هواپیماهای پهن پیکر با محدودیت وزن در روزهای گرم سال هم فراهم می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۷۸۴۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر فرودگاه زنجان از به پایان رسیدن اقدامات برای ۵ پروژه عمرانی خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با صرف ۶۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در فرودگاه زنجان آماده افتتاح و بهره‌برداری هستند.

محمد قاسمی افزود: این ۵ پروژه عمرانی با حمایت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مسئولان استانی محقق شده است که اتمام عملیات تطویل باند فرودگاه از ۳ هزار متر به ۳ هزار ۳۰۰ متر با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و استان زنجان از مهمترین آن‌هاست.

وی اظهار داشت: با افزایش طول باند فرودگاه زنجان امکان نشست و برخاست هواپیماهای پهن پیکر با محدودیت وزن در روزهای گرم سال هم فراهم می‌شود.

قاسمی افزود: تکمیل فنس‌کشی و جاده حفاظتی به طول۲۶۰۰ متر، تملک ۴۲ هکتار زمین با چهارده میلیارد ریال اعتبار، نصب چراغ‌های باند در محدوده افزوده شده آن، نصب چراغ‌های تقرب برای باند ۳۰ با صرف ۱۰ میلیارد ریال، خط‌کشی کامل سطوح پروازی با یک و نیم میلیارد ریال اعتبار و بهره‌برداری از پروژه دوربین مدار بسته این فرودگاه با ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار از دیگر پروژه های این فرودگاه محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار