مدیرکل حفاظت محیط زیست زنجان:

اجرای طرح یک ساعت با محیط بان در مدرسه شهید سیفی شهرستان ماهنشان

طرح یک ساعت با محیط بان روز گذشته در مدرسه شهید سیفی مقطع ابتدایی حاشیه منطقه حفاظت شده انگوران شهرستان ماهنشان با حضور محیط بانان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۸۴۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل حفاظت محیط زیست زنجان مشکینی از اجرای طرح "یک ساعت با محیط بان" در روز چهارشنبه مورخ 13 / 11 / 95 در مدرسه شهید سیفی شهرستان ماهنشان خبر داد و گفت: طرح "یک ساعت با محیط بان" در راستای آشنایی دانش آموزان ساکن حاشیه مناطق تحت مدیرت با اهداف، وظایف، مسئولیت‌هاو فعالیت‌های سازمان حفاظت محیط زیست بویژه شغل محیط‌بانی اجرا می‌شود.

سید رضا موسوی مشکینی افزود: اجرای این طرح سبب ایجاد تعامل موثر با جوامع محلی شده و در حفاظت از محیط زیست بویژه حفاظت مناطق تحت مدیریت و حفظ گونه های جانوری مثمر ثمر واقع خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح در استان زنجان روز گذشته محیط بانان شهرستان ماهنشان با حضور در مدرسه شهید سیفی مقطع ابتدایی درحاشیه منطقه حفاظت شده انگوران در شهرستان ماهنشان از نزدیک با دانش آموزان دیدار و آموزش های لازم را در زمینه حفاظت از محیط زیست ارائه نمودند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به اینکه شغل محیط بانی یکی از شغل های حساس و جذاب در دنیا است گفت: در این طرح در خصوص شغل محیط بانی توضیحات لازم توسط خود محیط بانان به دانش آموزان ارائه می شود.

موسوی به اجرای این طرح در تمامی شهرستانهای استان اشاره و افزود: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در طول سال تحصیلی 95-94 این طرح ابتدا در تمامی مدارس شهرها و روستاهای حاشیه مناطق تحت مدیریت سازمان و در ادامه در سایر مدارس استان اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار