خبرهای داغ:
سردار سلامی با اشاره به تقدیم یکهزار و ۷۰۰ شهید کاشان گفت: این تعداد شهید با توجه به جمعیت این منطقه به خصوص در سال های جنگ، این شهرستان را به یکی از برترین شهرهای کشور در حوزه ایثار و شهادت معرفی می کند
کد خبر: ۸۸۱۷۸۴۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز در یادواره شهید خادمی و یک هزار و 700 شهید دارالمومنین کاشانبا اشاره به مفهوم انقلابی بودن اظهار کرد: انقلابی بودن همان راهی که شهدا برای عظمت ملت ها پیمودند و همان تلاشی است که در جهت کرامت دادن و رهانیدن آنها از اسارت طاغوت هامتحمل شدند.

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی افزود: انقلابی بودن به معنای ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار و ستمکاران، دفاع از حقوق مظلومان و مستضعفان، زیستن مستقل، اعتقاد به اسلام و ارزش های حاکم بر جامعه است.

ویتأکید کرد:انقلابی بودن همان مسیری است که امام راحل گشود و بعدها توسط مقام معظم رهبری امتداد یافت.

سردار سلامی برگزاری یادواره های شهدا را اقدامی ارزشمند خواند و افزود: تجلیل از حماسه آفرینی شهدا، نسل های جدید را با مفاهیم مقاومت و شهادت آشنا ساخته و آنچه که امروز نیاز داریم آن است که در مقابل توطئه ها و فتنه های استکبار جهانی بایستیم و آنها را خنثی کنیم.

وی با اشاره به تقدیم این تعداد شهید انقلاب اسلامی از سوی شهرستان دارالمومنین کاشان به انقلاب اسلامی گفت: این تعداد شهید نشان دهنده اوج حضور مردم مومن و جهادگر و ولایی کاشان در دوران دفاع مقدس است که با توجه به جمعیت این منطقه به خصوص در سال های جنگ، این شهرستان را به یکی از برترین شهرهای کشور در این زمینه معرفی می کند.

این مقام نظامی سپاه در واکنش به اقدامات اخیر آمریکا تاکید کرد: ما یک کشور مستقل و بزرگ هستیم و تحت تأثیر اراده هیچ قدرت دیگری قرار نمی گیریم و توطئه های مختلف آمریکا نظیر تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و فشارهای در سایر موضوعات هیچ تأثیری بر اراده ملت ما ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها