خبرهای داغ:
رئیس شورای فرهنگ عمومی قم با بيان اينكه استکبار ستیزی از مهمترين ويژگي‌هاي نهضت امام خميني (ره) بود گفت: اين روحيه بايد در بين آحاد جامعه نهادينه شود.
کد خبر: ۸۸۱۷۸۶۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
استکبار ستیزی از مهمترين ويژگي‌هاي نهضت امام خميني (ره) است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی با تبریک دهه مبارک فجر، با اشاره به چپاول حقوق و زیر پا گذاردن عزت مردم توسط رژیم پهلوی اظهار کرد: امام خمینی (ره) این حقوق را زنده کرد و عزت را به ملت بازگرداند.

وی بیان کرد:: استکبار ستیزی از مهمترین ویژگی‌های نهضت امام خمینی (ره) از سال‌های پیش از انقلاب تا پس از پیروزی و تشکیل حکومت اسلامی بود.

وی برخورد قاطع با دشمنان را جزئی از ایدئولوژی نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: همانطور که مد نظر مقام معظم رهبری است باید روحیه استکبار ستیزی در جامعه نیز نهادینه شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همچنین با اشاره به جانفشانی‌های مردم در دوران مختلف انقلاب اسلامی، افزود: این سنت الهی است که نصرت خداوند بدون اقدام عملی مردم به‌دست نمی‌آید و امروز نیز باید مردم در این مسیر حرکت کنند تا نصرت الهی همواره نصیب ما شود.
ارسال نظرات