با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)

همایش روز بسیج مهندسین صنعت در اردبیل برگزار شد

همایش روز بسیج مهندسین صنعت با سخنرانی حجت الاسلام فیاضی در سالن اجتماعات دانشگاه ازاد اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۸۸۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت الاسلام نجات فیاضی با گرامی داشتن دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران سی و هشتمین سال خود را تجربه می‌کند و تمام پیشرفت ایران در سایه آرمانگرایی به وقوع پیوسته است.

وی افزود: پیشرفت ایران اسلامی روز‌به‌روز وسیع تر و چشم گیرتر می شود و امروز می‌بینید که این انقلاب به علوم برای بیداری اسلامی در جهان تبدیل شده است.

فیاضی تصریح کرد: اهمیت انقلاب اسلامی و کار ارزشمند امام خمینی (ره) روشن کرده است که انقلاب شکل گرفته شده با تفکر دینی پیش می رود و این نظام و انقلاب بر روی محور ولایت فقیه است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)گفت: برخی از سیاستمداران آمریکایی اذان می کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران تنها اندیشه ای است که میتواند قدرت های جهان را بر هم بریزد و در همین راستا آمریکایی‌ها امروز، ایران اسلامی را هفتمین قدرت دفاعی جهان می دانند چراکه جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس نشان داد که توانایی مقابله با کشورهای قدرتمند را دارد.

وی افزود: امروز استکبار جهانی سعی دارد تا با روش های متعددی قدرت و وحدت جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد و بر همین اساس به جنگ نرم و اقتصاد کشور روی آورده تا با تحمیل چنین فشارها، قدرت را از ما بگیرد که لازم است اندیشمندان ما در دانشگاه‌ها در این راستا فعال تر باشند.

فیاضی در خصوص حقوق بشر نیز گفت:امروز در کشورهای همسایه از جمله فلسطین، یمن و سوریه مردم بی گناه آواره هستند که متاسفانه سازمان ملل سکوت کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در پایان خاطرنشان کرد: امروز در زمینه علم و تکنولوژی به اقتصاد بومی و خودکفایی دست یافتیم که حاصل زحمات دانشمندان و جوانان کشورمان است و تمامی این دستاوردها از تفکر انقلاب اسلامی، و خون شهدا به دست آمده است.

ارسال نظرات