مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه:
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بندرلنگه گفت: انقلاب اسلامی بر پایه ارزش‌های دینی شکل گرفت.
کد خبر: ۸۸۱۷۸۸۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عمرانی صبح امروز در جمع خواهران حوزه علمیه حضرت زینب (س) بندرلنگه، اظهار داشت: ملت‌های بیدار با تاثیرپذیری از انقلاب اسلامی جنبش‌های مقاومت را تشکیل دادند، و خیزش همگانی در میان آن‌ها به وجود آمد، و تعالیم و آموزه‌های اسلامی که سال‌ها در میان آنها مغفول مانده بود زنده شد.

وی افزود: یکی از ارزش‌های اسلامی حمایت از ملت‌های مظلوم است که از اهداف و آرمان‌های بلند معمار انقلاب امام خمینی(ره)  بود که تحقق پیدا کرد، حمایت ایران اسلامی از ملت‌های مظلوم و ستمدیده باعث فعال شدن و تقویت حرکت‌ها و جنبش‌های اسلامی و آزادی‌بخش در جهان و منطقه شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: انقلاب اسلامی دین و معنویت را در سطح جهان احیا کرد و تفکر اسلام سیاسی را در سراسر جهان ترویج کرد.

عمرانی در پایان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی داشته، گفت: مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عبارت است از احیای دین و معنویت، گسترش اسلام سیاسی، بیداری ملت‌های زیر ستم و به چالش کشیدن قدرت‌های استکباری، و این موارد است که دشمنان چشم دیدن پیشرفت ما را ندارند.
ارسال نظرات