هم‌زمان با آغاز دهه فجر و لحظه ورود تاریخی امام خمینی‌(ره)، رژه موتورسواران بسیجی از فرودگاه بین‌المللی بندرلنگه تا گلزار شهدای گمنام بندرکنگ برای تجدیدبیعت مجدد با امام و شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۸۹۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سیدحسین فاطمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه در حاشیه برگزاری رژه موتورسواران اظهار کرد: این حرکت نمادین یادآور لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره) در 12 بهمن 57 از فرودگاه مهرآباد بود که به همت جمعی از بسیجیان بندرلنگه باشکوه خاصی از فرودگاه بین‌المللی این شهرستان آغاز شد و تا گلزار شهدای گمنام بندرکنگ ادامه یافت و با حضور در این مکان، پس از تجدیدمیثاق با شهدا به پایان رسید.

وی افزود: عزت و آبرویی که انقلاب اسلامی در جهان به دست آورده از مجاهدت‌های امام راحل و جانفشانی شهدا و ایثارگران بوده و هم‌اکنون کوچک‌ترین کاری که ما در برابر این همه بزرگی می‌توانیم انجام دهیم پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه تصریح کرد: بسیجیان همیشه و همواره گوش به فرمان ولایت از هیچ‌گونه جانفشانی برای انقلاب اسلامی دریغ نخواهند کرد، همانطور که در هشت سال دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم اهل بیت‌(ع) این فداکاری و ازخودگذشتگی را نشان دادند.

ارسال نظرات