فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: اقتدار نظامی ملت ایران و پشتوانه مردمی نیروهای مسلح کشورمان عامل اصلی بازدارندگی توان نظامی کشورمان است.
کد خبر: ۸۸۱۷۸۹۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار رضا ترابی پیش از ظهر امروز در جمع نیروهای جهادی بسیج هرمزگان اظهار کرد: دانش و توان نظامی کشورمان در تمامی سال‌های بعد از دفاع مقدس با هوشیاری و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی تداوم و رشد یافت و اکنون در بسیاری از حوزه‌های نظامی در کشورمان به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی با بیان این که اقتدار نظامی ایران در منطقه دشمنان را سر جایشان نشانده است، افزود: طی چند دهه اخیر به طور مداوم شاهد بهانه‌جویی‌های دشمنان در زمینه مسائل مختلف از نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران بوده‌ایم اما حقیقت آن است که باید بدور از این جوسازی‌های دشمنان، کمر همت به خدمت بست و مشکلات را از پیش روی مردم برداشت.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: تقویت همتراز عناصر معنوی دوشادوش توسعه توانمندی‌های نظامی و اتکای به توانمندی‌های داخلی موجب ایجاد قدرت بازدارندگی غیرقابل خدشه‌ای در میان نیروهای مسلح کشورمان شده است که بخش وسیعی از امنیت منطقه نیز مدیون حضور هوشمندانه نیروهای مسلح ایران است.

سردار ترابی با یادآوری دستاوردهای ارزنده 8 سال دفاع مقدس و حفظ ارزش‌های جهادی در ساختار نیروهای مسلح کشورمان، خاطرنشان کرد: باید فضای جهاد، ایثار و ایمان حاصل از دوران با ارزش دفاع مقدس را در جامعه امروز نیز حفظ کنیم تا بتوانیم سرعت رسیدن به مطلوب‌ها را کشورمان افزایش دهیم.

وی تأکید کرد: ملت ایران در سایه رهبری‌های هوشمندانه امام راحل توانست بر همه قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی در دوران دفاع مقدس غلبه کند و بعد از دفاع مقدس نیز شاهد بودیم که دشمنان تلاش زیادی در عرصه‌های مختلف برای غلبه بر اقتدار و عزت ملت ایران بکار گرفتند ما با وجود رهبری‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمامی این توطئه‌ها نقش بر آب شده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تصریح کرد: ملت ایران هرگز در هیچ سطحی محدود نشده و فرزندان او در نیروهای مسلح نیز با الهام گرفتن از ارزش‌های انقلابی اجازه نداده‌اند که توانایی‌هایشان در سطحی خاص محدود شود بلکه با حمایت‌ها و هدایت‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز به روز شاهد رشد و شکوفایی بیشتری در سطح تمامی نیروها هستیم.

سردار ترابی از بسیج به عنوان یادگار با ارزش امام (ره) یاد کرد و گفت: اگر بسیج نبود، شرایط امروز کشورمان نیز به گونه‌ دیگری رقم می‌خورد و جز با ایثار و ایمان بسیجیان نمی‌توانستیم اکنون پرچمدار امنیت و اقتدار در منطقه باشیم.

ارسال نظرات