معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مشی امام خمینی(ره) که راهبردی مردمی و براساس حاکمیت الهی؛ قرآنی واستکبار ستیزی بود موجب عزت و سربلندی انقلاب اسلامی در جهان است.
کد خبر: ۸۸۱۷۹۰۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ ابراهیم حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان ظهر امروز در مراسم یادوراه شهدای انقلاب اسلامی و غباروبی و عطر افشانی گلزار معطر شهدای بهشت محمدی شهرستان سنندج ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر یاد و خاطره هزار شهید پیشمرگ مسلمان کرد و 5 هزار و 400 شهید استان کردستان؛ سرزمین مجاهدت های خاموش را گرامی داشت.

 

وی با بیان اینکه هر ملت و امتی هویت و شخصیت خود را در طول تاریخ می سازد،دهه فجر راجلوه ای از عظمت انقلاب برگرفته از انقلاب صدر اسلام عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران بر اساس جهان بینی الهی و قرآنی با رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید؛ انقلابی که به اعتراف اندیشمندان و دولتمردان سابق و جدید آمریکا نه تنها توانست یک حکومت طاغوت را براندازد بلکه زلزله و تحولی بزرگ در جهان بوجود آورد.

 

حسینی بیان کرد: امروزه ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی یک هویت و شخصیت عظیم و بزرگ در جهان پیدا کرده است و همه ما را این عزت و سربلندی را مدیون شهدای عزیز هستیم.

 

وی با بیان اینکه استراتژی امام خمینی(ره) در طول پیروزی انقلاب اسلامی منحصر به فرد بود، افزود: شیوه مبارزاتی امام راحل هیچ گونه ارتباطی با انقلاب های دیگر جهان نداشت و راهبرد امام خمینی دلیل عزت و سربلندی انقلاب است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان افزود:راهبرد و مشی امام خمینی(ره) راهبردی مردمی و براساس حاکمیت الهی و قرآنی واستکبار ستیزی است.

 

وی عنوان داشت: انتظار رهبری اکنون از ما داشتن روحیه انقلابی و انقلابی عمل کردن است و امروزه روحیه انقلابی، ایثار و شهادت طلبی تنها راه رسیدن به قله های رفیع سعادت و پیروزی است.

 

حسینی خاطر نشان کرد: روحیه شهادت طلبی ایثارگری و روحیه انقلابی برنده ترین سلاح در برابر توطئه های استکبار جهانی است و انقلابی گری یعنی تلاش در جهت تحقق ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران.

 
در پایان مزار مطهر شهدای سنندج عطر افشانی شد.

 
ارسال نظرات