خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گالیکش؛

امروز هیچ بانگی در جهان جزء بانگ اسلام گوش نواز نیست

فرمانده سپاه گالیکش گفت: هیچ بانگی جزء بانگ اسلام گوش نواز نیست و هیچ صدایی به غیر از صدای اسلام در جهان کسترش پیدا نمی کند.
کد خبر: ۸۸۱۷۹۱۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سید یحیی قاضوی فرمانده سپاه گالیکش گفت : هیچ بانگی جزء بانگ اسلام گوش نواز نیست و هیچ صدایی به غیر از صدای اسلام در جهان کسترش پیدا  نمی کند.

وی در ادامه در خصوص دهه فجر گفت : ایام ا... دهه مبارک  فجر ، سی و هشتین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی میداریم و  ایام ا... دهه مبارک فجر در شهرستان گالیکش متناسب با همه ی شهرستان ها و استان های کشور برنامه های خوب و زیادی در جهت گرامیداشت این ایام پیش بینی شده و همه ادارات و نهادها و مردم و مساجد ، اقشار مختلف جامعه در برنامه های گرامیداشت دهه فجر حضور فعال و نقش چشم گیری دارند .

فرمانده سپاه گالیکش گفت : سپاه وبسیج شهرستان هم به تناسب پیرامون برنامه ای دهه فجر امسال برنامه های پیش بینی کرده که در قالب 163 برنامه کوچک و بزرگ در سطح مساجد و محلات ،اقشار و مدارس ، ادارات و سطح جامعهگردیده است که الحمدلله برنامه های این ایام لله با گلبانک زنگ انقلاب در سطح مدارس آغاز شده و متناسب با روز های پیش رو برنامه های نمایشگاه های فرهنگی واقتصاد مقاومتی ،یادواره شهید آبروی محله ، غباررویی گلزار معطر شهداء ، برنامه های ورزشی و جشن های خیابانی ، اجرای برنامه ها در در سطح مدارس و ادارات و همچنین برنامه های گسترده در جهت پر رنگ کردن فضای شهر و شهرستان و همگام کردن مردم با انقلاب است .

قاضوی در ادامه افزود : امروز ما بار دیگر تجدید بیعت با آرمانهای حضرت امام و مقام معظم رهبری می نماییم تا  انشاء ا...  بتوانیم در سطح شهرستان با یرنامه  ریزی های صورت گرفته امید را در سطح مردم گسترش بدهیم و مردم را پای کار نظام همچنان مستحکم داشته باشیم .

وی در ادامه یه تقویت روحیه انقلابی اشاره نمود و بیان کرد : یکی از محور های که سپاه در جهت تقویت روحیه انقلابی مردم دارد کار میکند و در این مسیر حرکت میکند بحث اقتصاد مقاومتی است . در سال 1395 از ابتدا تا به امروز سپاه شهرستان قالب بر 16 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در سطح جامعه و شهرستان توزیع کرده است و حدودا پیش از 127 نفر به صورت مستقیم در این عرصه وارد شدند و فعالیت اقتصادی انجام می دهند .  مردم در 22 بهمن سال 57 یک انقلابی رو به وجود آوردند که امروز خاری در چشم دشمنان شده است و ما شاهد آن هستیم علی رقم همه ی دشمنی ها توطئه ها و کینه ورزی های دشمن های قسم خورده انقلاب الحمدلله نظام ما به دوران 40 سالگی خودش می رسد و روز به روز هم به عظمت این انقلاب اسلامی افزوده می شود .

فرمانده سپاه گالیکش در پایان خاطر نشان کرد : هیچ بانگی جزء بانگ اسلام گوش نواز نیست و هیچ صدایی به غیر از صدای اسلام در جهان کسترش پیدا نمیکند واین را به برکت خون شهدا و به برکت حضرت امام و راهنمایی ها و رهبری پیامبر گونه حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری داریم و مردم ما باید قدر این نعمت و انقلاب را بدانند . خون های زیادی پای این انقلاب ریخته شده تلاش ها وایثارهای که در جهت حفظ این انقلاب شده انشالله بتوانیم این پرجم رو به دست صاحب مقام معظم رهبری و مردم خوب وشریف و دلاور و انقلابی جمهوری اسلامی ایران انشالله بسپاریم .

خبرنگار افتخاری بسیج محمدرضا شریفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها