مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه ساوه گفت: مولفه‌های انقلابی گری، انقلابی بودن و اندیشیدن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است.
کد خبر: ۸۸۱۷۹۲۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴

حجت‌الاسلام محمد صادق شعبانپور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه ساوه در گفتگو با خبرنگار بسیج انقلابی‌گری را بهترین ملاک و معیار برای دسته بندی جریان‌ها دانست و گفت: در شرایط کنونی و موقعیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، انقلابی گری بهترین ملاک و معیار برای دسته بندی کردن جریان ها، احزاب، گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی است.

وی افزود: مولفه‌های انقلابی گری، انقلابی بودن و اندیشیدن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است؛ الگو و نتیجه این ویژگی‌ها حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: انقلابی‌گری با این شاخص‌ها، نقشه راه است که می‌تواند ضامن کارآمدی و استحکام و اقتدار ملی باشد.

حجت‌الاسلام شعبانپور ادامه داد: هر پیروزی، سختی‌های بزرگ خود را دارد و در مقابل و عبور از سختی‌ها باید روحیه انقلابی را در تمام مراحل همچون شروع و تحقق انقلاب حفظ کرد. انقلابی بودن یعنی این که باید از ابتدایی‌ترین مرحله تا مرحله پایانی با فکر و گفتمان انقلابی افراد و اشخاص انقلابی و مجموعه نهادهای انقلابی همراه بود.

وی افزود: همه مشکل غرب با ایران بر سر انقلاب و آرمان های اسلامی است و از طرفی دیگر مایه و پایه پیشرفت ایران است. عامل اصلی دشمن غرب و آمریکا با نظام حاکم بر ایران اسلامی بودن این نظام است نه بهانه‌هایی مانند حقوق بشر، بمب هسته ای و موشک دور بُرد و غیره بلکه به دنبال این است که با تبلیغات سنگین خود اسلامیت نظام را به چالش بکشد و واژه اسلامی در کنار جمهوری برای استکبار جهانی پذیرفته نیست.هدف انقلاب استقلال خواهی است و این برای استکبار خطر و تهدید است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات