فرماندار میامی وجود انبار غله را از نیاز های اساسی این شهرستان دانست وتاکید کرد: مجوز آن داده شده و باید با همکاری هرچه سریعتر این انبار ایجاد شود.
کد خبر: ۸۸۱۷۹۷۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، محمد مهدی کریمی درجمع برخی از مدیران کل ومدیران شهرستان درسالن اجتماعات فرمانداری گفت: از این 46 پروژه 28 پروژه آن در بخش مرکزی و 18 پروژه آن در بخش کالپوش با اعتبار بیش از 27 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی بابیان اینکه این پروژه ها در 10 دستگاه شهرستان به بهره برداری می رسد، افزود: این دستگاه ها شامل جهاد کشاورزی، آبفای روستایی، آبفای شهری، بنیاد مسکن، توزیع برق، حمل ونقل، راه وترابری، شرکت گاز، منابع طبیعی ونوسازی مدارس است.

کریمی همچنین به پروژه  گازرسانی به 10 روستای کلاته های شرقی اشاره کرد و گفت: امروز روستاهای هونستان، مهدی آباد، کوهان، شریف آباد، حسین آباد، بکران، استرخو، پویه، کردآباد، ری آباد با اعتبار ۱۱میلیارد و۳۰۰میلیون تومان از نعمت گاز بهره مند شدند.

فرماندار میامی با اشاره به اینکه در حوزه راه و ترابری هنوز ما نتوانستیم تکلیف بلوار خلیج فارس را مشخص کنیم، تصریح کرد: برخی تابلوهایی که در حریم شهرستان و روستاها داریم هنوز نام شهرستان های دیگر در آن وجود دارد که باید درست شود.

وی همچنین در ادامه افزود: حوزه استحفاظیه میامی عزیزان شهرستان را نگران کرده است باید دقت کنیم و این موضوع با بازخوانی در استانداری کارهای آن انجام شود.

کریمی با بیان اینکه در حوزه توزیع برق در منطقه پل ابریشم وفرومد به جهت اینکه برق از ناحیه های داوزن وجاجرم به این مناطق انتقال داده می شود، تصریح کرد:  به این دلیل ما کنترل زیادی در این حوزه  نداریم که چند وقت گذشته برق قطع شد و بخش زیادی از لوازم برقی منازل روستایی سوخت وآسیب زیادی دید.

فرماندار میامی وجود انبار غله را از نیاز های اساسی این شهرستان دانست وتاکید کرد: مجوز آن داده شده و باید هرچه سریعتر این انبار ایجاد شود.

وی نبودسردخانه،نبودتجهیزات پزشکی، نبود پوشش کامل شبکه های صدا و سیما و نیز آنتن ندادن تلفن همراه و اینترنت در برخی نقاط شهرستان، عدم واگذاری زمین توسط محیط زیست به روستائیان را از نیازهای شهرستان میامی خواند و تسریع دررفع این مشکلات را خواستار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها