مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: با بهره مندی 9 روستای کلاته های شرقی ضریب برخورداری روستایی در میامی به 95 درصد رسید.
کد خبر: ۸۸۱۷۹۸۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی،  روح الله نوریان در مراسم افتتاح پروژه گاز رسانی به 9 روستای کلاته های شرقی در جمع مردم روستای بکران در حسینیه این روستا به آخرین وضعیت گاز رسانی در شهرستان میامی اشاره کرد وگفت: در شهرستان میامی 480 کیلومتر شبکه گاز رسانی اجرا شده که با نصب 10 هزار 100 انشعاب 11 هزار مشترک از نعمت گاز برخوردارند.

وی ضریب برخورداری شهری شهرستان در حوزه گاز را صد در صد دانست وگفت: ضریب برخورداری روستایی 92 درصد بوده که با بهره مندی این 9 روستا ضریب برخورداری روستایی در میامی به 95 درصد رسیده است.

  نوریان با اشاره به اینکه میانگین برخورداری از گاز در سطح کشور 65 درصد  و میانگین استان 80 درصد است، افزود: شهرستان میامی از لحاظ شاخصه های گازی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان به پروژه گازرسانی به روستاهای کلاته های شرقی میامی اشاره کرد وگفت: در این پروژه گازرسانی روستاهای هونستان، بکران، کوهان، استرخو، پویه، مهدی آباد، شریف آباد، حسین آباد وکردآباد و تاقبل از سال روستای ری آباد هم از نعمت گاز بهره مند خواهد شد.

وی طول شبکه ایجاد شده در این پروژه را 94 کیلومتر دانست وافزود: یک هزار و 850 انشعاب در این روستاها می شود که زمینه برخورداری بیش از یک هزار و 427 خانوار را با اعتبار 11 ملیاردو 300 میلیون تومان ایجاد شده است.

  انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها