نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امام خمینی(ره) پایه های انقلاب را به لحاظ مبانی از فرهنگ دین استخراج و هندسه نظام اسلامی را بر اساس ولایت فقیه و مردم سالاری دینی طراحی کرد.
کد خبر: ۸۸۱۸۰۴۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی در جمع مردم تربت حیدریه اظهار کرد: امام راحل ابر مردی است که سرنوشت ملت و کشور ایران را دگرگون ساخت و به اسلام و مسلمانان و حوزه های علمیه عزت و آبرو بخشید.
 
وی تصریح کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی بعنوان مهندس و معمارنظام، پایه های اصیل انقلاب را از فرهنگ غنی دین استخراج و هندسه آن را بر اساس ولایت فقیه و مردم سالاری دینی تدوین و طراحی کرد.
 
آیت الله یعقوبی اذعان کرد: در شرایطی که شرق و غرب به لحاظ ایدئولوژی به بن بست رسیده بود و مسلمان را دائم تحقیر می کرد، امام راحل با نگاه همه جانبه خود به اسلام و مسلمانان شخصیت داد و برای اولین مرتبه شعار اسلام ناب محمدی(ص) را مطرح و بر اساس آن سیاست های انقلاب اسلامی را تنظیم کرد.
 
امام جمعه بجنورد از کرامت انسانی و خدمت به اسلام بعنوان دو گوهر گرانبهای امام به ملت ایران یاد کرد و افزود: در شرایطی که ملت و کشور ایران هیچگونه استقلالی در مسائل مختلف نداشته و امور جاری با فرمان بیگانگان اداره می شد، امام خمینی(ره) با سرنگونی نظام طاغوت، استقلال، عزت و اقتدار را به ملت ایران هدیه داد.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تاکید کرد: انقلاب اسلامی افکار پلید شیوخ مرتجع عرب و جبهه استکبار را رسوا و لشکر ابرهه آمریکا و اسرائیل را از بین برد و ایدئولوژی جدیدی بر اساس مکتب اسلام ناب محمدی(ص) به دنیا معرفی کرد.
 
وی گفت: امروز جبهه استکبار به اقتدار نظام اسلامی ایران بعنوان یک ابر قدرت منطقه ای اعتراف کرده و در شرایطی که برای حل بحران سوریه و تروریست همه نگاها به اجلاس آستانه بود، بی اعتنایی به امریکا در این اجلاس سیاستمداران این کشور را تحقیر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها