امام‌جمعه تربت‌جام در محفل آبروی محله یادبود شهید رمضان پشت زاده:

خدمتگزاری و عدم ورود به بازی‌های سياسي و جناحی عمل به سیره شهدا است/ عامل ترس دشمن حضور مردم در صحنه‌ها و فرهنگ شهادت‌طلبی است

امام‌جمعه تربت‌جام بیان داشت: شهيدان الگوي خوبي براي مردم و مسئولان هستند که به‌جای ورود به بازی‌های سياسي و جناحي به دنبال خدمت‌گزاری باشند.
کد خبر: ۸۸۱۸۰۵۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام طاهري در محفل معنوی افتخار کوچه‌ها، آبروی محله یادبود شهید رمضان پشت زاده (توکلی فر) طی سخنان کوتاهیگفت: روايت گري سيره عملي شهيدان يعني تفکر ولايی کساني که از جان خود گذشتند و اگر امروز اين تفکر در جامعه حاکم شود مشکلات به‌خوبی حل می‌شود.

وی با اشاره به سيره عملي شهيدان افزود: شهيدان الگوي خوبي براي مردم و مسئولان هستند که به‌جای ورود به بازی‌های سياسي و جناحی به دنبال خدمت‌گزاری باشند.

وي تصریح کرد: سيره شهدا يعني باید گوش‌به‌فرمان فرمانده خود باشيم، همان‌گونه که شهيدان با تبعيت از امام راحل به‌عنوان فرمانده کل قوا توانستند بر دشمنان اسلام و انقلاب پيروز شدند.

امام‌جمعه تربت‌جام با اشاره به شهداي مدافع حرم خاطر نشان کرد: اين شهدا با همه علايق دنيوي و داشتن شغل مناسب و درآمد کافي براي دفاع از اسلام، قرآن و حريم اهل‌بیت(ع) از جان خود گذشتند که براي انجام اين عمل جهادی شهیدان همگان نيازمند تمرين و خودسازی هستیم.

طاهری ابرازداشت؛ بنابراین ترس دشمن از نظام اسلامي به لحاظ حضور مردم در همه صحنه و نیروهای و فرهنگ شهادت‌طلبی است.

گفتنی است؛همزمان با دهه فجر؛ چهارمين محفل معنوي افتخار کوچه‌ها، آبروي محله يادبود شهيد رمضان پشت زاده (توکلي فر) با حضور امام‌جمعه، مسئولان اجرايي، نظامي، انتظامي، خانواده شهدا و ايثارگران، بسيجيان و قشرهای مختلف مردم در محل مسجد موسي جعفر تربت‌جام باشکوه خاصي برگزار شد و در پايان از تابلوي يادمان شهيد توکلي فر در محل منزل پدر شهید با حضور شرکت‌کنندگان رونمایی شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها