خبرهای داغ:
یادواره 88 شهید بسیج جامعه پزشکی استان سمنان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۰۷۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت بسیج جامعه پزشکی استان سمنان و شهرستان شاهرود و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بادواره 88 شهید بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در سالن پرسینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد.

در این مراسم معنوی، اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند برنامه های متنوعی اجرا شد.

قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی و سرودهای انقلاب اسلامی توسط گروه عرفان اجرا شد و در این مراسم معاون استاندر و فرماندار شهرستان و امام جمعه شاهرود به ایراد سخنانی در گرامیداشت دهه مبارک فجر و دستاوردهای انقلاب و ایثار و مجاهدت همه ملت ایران در برابر استکبار مطالبی را بیان و بر ادامه دادن راه شهدا به عنوان بزرگترین عامل بازدارندگی انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان تاکید کردند.

در این پایان این مراسم نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه علوم پزشکی برگزار و از مهمانانی که از سراسر استان به این مجلس شهدا آمدند پذیرایی بعمل آمد.

در پایان نیز با اهدا هدیه ای از طرف دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از سخنران مراسم دکتر بحرالعلومی معاون دانشگاه علوم پزشکی تهران تجلیل شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها