خبرهای داغ:
گزارش تصویری

برگزاری مراسم محفل انس با قرآن در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شاهرود

به مناسبت دهه فجر محفل انس با قرآن در مسجد ابوالفضل(ع) محله باغزندان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۰۸۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در بزرگداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام راحل و شهدا، محفل انس با قرآن با حضور قاری و استاد بین المللی قرآن کریم حاج احمد ابوالقاسمی در مسجد ابوالفضل(ع) محله باغزندان شاهرود برگزار شد.

در این محفل نورانی که امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار شهرستان و نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین و اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا حضور داشتند، قاری بین المللی استاد ابوالقاسمی به تلاوت آیان روح بخش قرآن کریم پرداخت که موجب شور و شعف شرکت کنندگان در مراسم شد.

حجت الاسلام مجیدی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان های شاهرود و میامی در این محفل در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر گزارشی از روند اجرای برنامه های قرآنی دهه فجر ارائه نمود.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع شرکت کنندگان در این محفل قرآنی با بزرگداشت دهه مبارک فجر این انقلاب را متمایز از دیگر انقلاب ها دانست و گفت: مردمی و اسلامی بودن این انقلاب سبب شده تا در بین تمام انقلاب ها شاخص و نمونه باشد.

دکتر حسینی شاهرودی در این مراسم به قانون بودجه سال 96 و نیازهای شهرستان شاهرود در حوزه های مختلف به خصوص کشاورزی اشاره و گزارشی از فعالیت ها در این زمینه و اقدامات انجام شده پرداخت.

اجرای قرآن توسط قاریان و تواشیح و برگزاری مسابقه قرآنی در بین شرکت کنندگان از دیگر برنامه های این محفل قرآنی بود که به همت پایگاه صاحب الزمان(عج) حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) ،اداره اوقاف و امورخیریه،سازمان تبلیغات اسلامی،جهاد کشاورزی،دارالقرآن کریم بسیج،راه آهن،راه و ترابری،اداره ورزش و جوانان و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار