یک کارآفرین نمونه بسیجی در گفتگو با«بسیج»:
امیری گفت: برخی تولیدکنندگان به دلیل نبود نقدینگی مناسب و نداشتن گردش مالی، مجبور هستند تا کالاهای خود را به قیمت تولیدی به فروش برسانند.
کد خبر: ۸۸۱۸۰۹۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۳

شجاع امیری کارآفرین نمونه بسیجی استان فارس، شهرستان ممسنی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره استقبال مردم از محصولات و کالاهای ایرانی گفت: خوشبختانه با کمک رسانه ها و سازمان های مربوطه که وظیفه فرهنگ سازی حمایت از تولید ملی را داشتند، استقبال قابل توجهی از سوی مردم نسبت به کالاهای ایرانی شده است. وقتی بین یک کالای خارجی و ایرانی چالش ایجاد شود و توضیح داده شود که کالای ایرانی از لحاظ کیفیت و قیمت برتر از رغیب خارجی اش است، مردم کاملا آن را درک می کنند.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که آیا تورم تک رقمی باعث گشایش در اقتصاد کشور شده است یا خیر گفت: ما تولیدکنندگان منتظر لمس کردن تورم تک رقمی هستیم و هنوز هیچ گشایشی در روند تولید و پیشرفت ما نداشته است.

امیری تاکید داشت: در چند دوره ای که در استان های مختلف نمایشگاه های فروش کالاهای ایرانی افتتاح شد، مشتریانی بودند که از ما درخواست های زیادی کردند اما هرکدام به دلیل نداشتن قدرت خرید منصرف شدند یا به عینه مشتریان قبلی به همین دلیل از سفارشات خودشان کم کردند.

این کارآفرین نمونه با اشاره به کاهش های قیمتی در بازار به علت رکودی که در بازار وجود دارد عنوان کرد: برخی تولیدکنندگان به دلیل نبود نقدینگی مناسب و نداشتن گردش مالی، مجبور هستند تا کالاهای خود را به قیمت تولیدی به فروش برسانند. به تعبیر دیگر می توان گفت، جنس های خود را با حداقل سود ممکن به فروش می رسانند.

ارسال نظرات