امام جمعه میانه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با تاکید بر حفظ ارزش های والای نظام و انقلاب در مذاکره و رویارویی با دشمنان همیشگی به ویژه آمریکا، حل مشکلات اقتصادی با تکیه بر برجام و امید بستن به کشورهای غربی را یک خیال خام عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۱۸۱۳۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی با تبریک فرا رسیدن روز پرستار بر جایگاه ویژه زن در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: حضور فداییان دین اسلام در عرصه های مختلف به ویژه جبهه مقاومت سوریه در سایه تربیت و پرورش شیر زنانی است که حضرت زینب(س) و ائمه اطهار(ع) را الگوی رفتاری و اخلاقی خود قرار داده اند.

وی به سالروز دیدار تاریخی همافران و افسران نیروی هوایی با حضرت امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: مردم به پشتوانه نیروهای نظامی وفادار به بنیان گذار انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه، تار و پود رژیم پهلوی را متلاشی کردند.

خطیب جمعه میانه شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را اسباب قدرت و زنده بودن اسلام و انقلاب برشمرد و اظهار داشت: بهترین جوانان این کشور در راه انقلاب به شهادت رسیده اند که این مسئله، وظایف و تکالیف مردم و مسئولان را در حفظ و حراست از دستاوردها و آرمان های نظام و انقلاب سنگین تر کرده است.

ویرشد معنوی و ایجاد یک انقلاب درونی در افرادجامعه را از مهم ترین برکات نظام جمهوری اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی و جذب جوانان بخصوص در مراسمات مذهبی و معنوی بیمه کننده و موجب پایداری انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام محمدی بر حفظ انگیزه الهی و نیّت خدمت در راه کسب رضای الهی و همچنین وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان تاکید و آن را لازمه اصلی توسعه و پیشرفت و قدم گذاشتن در مسیر کمال و تعالی عنوان کرد.

امام جمعه میانه با بیان اینکه مواضع همه رئیس جمهور های آمریکا همواره بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استوار بوده است، افزود: خود برتر بینی مسئولان کشورهای غربی و در صدر آن آمریکا موجب شده این کشورها بدون هیچ ترسی دست به جنایات متعدد در راستای رسیدن به اهداف و منافع شخصی خود بزنند.

حجت الاسلام محمدی، گفت: بدون شک آمریکا به دنبال حق نبوده و نخواهد بود و تلاش دارد با دشمن تراشی و ایجاد نفاق، جمهوری اسلامی ایران را از مسیر پیشرفت و توسعه باز دارد.

وی اظهار داشت: عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی و توجه به رونق تولید داخلی و حمایت از کارآفرینان راه چاره خروج از رکورد و شکوفایی اقتصاد می باشد.

امام جمعه میانه تصریح کرد: بدون شک حرکت سست و اتخاذ مواضع منفعلانه از سوی دولتمردان در بحث مذاکرات هسته ای و دیگر مسائل موجب ضربه خوردن و تبعات جبران ناپذیری به نظام و انقلاب در پی خواهد داشت.

ارسال نظرات