امام جمعه موقت الشتر گفت:رئیس جمهور جدید آمریکا، جلوه‌ای از آمریکای بدون نقاب است.
کد خبر: ۸۸۱۸۱۵۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به یوم‌الله 22 بهمن گفت: این روز بزرگ، سالروز بیعت مجدد ملت بابصیرت ایران اسلامی با آرمان‌های انقلاب و امام راحل است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22بهمن، خنثی کننده نقشه‌های شوم استکبار است، افزود: امروز استکبار جهانی به خوبی می‌داند که با تهدید نظامی و تحریم‌های ظالمانه نمی‌تواند در اراده آهنین مردم خللی وارد کند که این امر نشأت گرفته از تبعیت مردم ولایتمدار ایران اسلامی از فرامین مقام معظم رهبری است.

وی افزود: آنچه انقلاب اسلامی را در منطقه به پیروزی رساند اتحاد و حضور یکپارچه مردم در صحنه بود لذا می‌طلبد مردم بهتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کرده و دشمنان انقلاب را ناامید کنند.

خطیب جمعه الشتر ادامه داد: امروز نقشه استکبار جهانی در رأس آن، آمریکای جنایتکار این است که مسلمانان را با یکدیگر درگیر کند و در این راه با حمایت از برخی کشورهای مزدور منطقه، به مقابله با جبهه مقاومت می‌پردازد.

وی با اشاره به تصمیم رییس جمهور جدید آمریکا مبنی بر ممانعت از ورود اتباع چند کشور از جمله ایران، دستبند زدن به کودک 5 ساله ایرانی را بزدلانه توصیف و بیان داشت: این تصمیم دولت جدید آمریکا، مسأله جدیدی نیست چرا که همواره رؤسای جمهوری آمریکا علیه ملت ایران بوده‌اند اما امروز رییس جمهور جدید این کشور دشمنی خود با ملت ایران را آشکارتر نمود.

حجت‌الاسلام صالحی با بیان اینکه ترامپ، راه رؤسای جمهور قبلی آمریکا را ادامه می‌دهد، ابراز داشت: این تصمیم ناشی از ایران‌ستیزی و اسلام‌ستیزی رییس جمهور آمریکا دارد اما همزمان می‌بینیم که مردم اروپا و حتی خود مردم آمریکا نیز نسبت به این حرکت غیر عاقلانه واکنش نشان داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور جدید آمریکا، جلوه‌ای از آمریکای بدون نقاب است، تصریح کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران اسلامی تمام شدنی نیست و از دستگاه دیپلماسی خواهانیم تا این موضوع را به طور جدی مورد پیگیری قرار دهد.

خطیب جمعه الشتر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 19 بهمن، سالروز بیعت همافران با امام خمینی(ره)، اظهار داشت: در ایامی که هنوز رژیم ستمشاهی پابرجا بود، دلاورمردان هوانیروز با شجاعتی مثال‌زدنی به دفاع از اسلامی برخاستند و با تصمیمی به موقع، به صف مستحکم مردم ایران در راه انقلاب پیوستند.

وی افزود: 19 بهمن، روزی بزرگ و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است چرا که حماسه حضور قاطعانه ارتش در صحنه انقلاب به وقوع پیوست و طلیعه خجسته پیوند ارتش با ملت مسلمان و انقلابی به وضوح آشکار گشت.

ارسال نظرات