امام جمعه قوچان مردم محوری را از مهمترین ارکان ماندگاری انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۸۱۸۱۶۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدعلی دستجردی در خطبه های نماز جمعه امروز قوچان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ تمام معادلات کشورهای غربی را بهم ریخت.
 
وی با بیان اینکه محوریت انقلاب اسلامی مردم بود، ادامه داد: عقیده و دین پشتوانه انقلاب بود و به همین دلیل مردم با انقلاب همراه شدند.
 
وی با بیان اینکه انگیزه الهی، وحدت در مقصد و مسیر و همچنین مردمی بودن از مهمترین ارکان ماندگاری انقلاب اسلامی است؛ افزود: مردم، انقلاب را از درون خود آغاز کردند و به همین دلیل در حفظ و صیانت از آن نقش بسزائی دارند.
 
حجت الاسلام والمسلمین دستجردی با مقایسه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های مطرح جهان تصریح کرد: انقلاب فرانسه، شوروی سابق و الجزایر از مهمترین انقلاب های معروف دنیا بودند که برای دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم شکل گرفت اما به واسطه مردمی نبودن خیلی زود از هم فروپاشید.
 
امام جمعه قوچان با اشاره به فرمان های اخیر رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: امروزه آمریکا مستاصل و زمین گیر شده و به همین خاطر به دور خود دیوار می کشد.
 
خطیب نماز جمعه قوچان با بیان اینکه مردم می بایست با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن از مصادره انقلاب اسلامی توسط نااهلان جلوگیری کنند؛ گفت: حضور گسترده مردم در راهپمایی۲۲ بهمن مانع از نفوذ نفوذی ها می شود و نشانه زنده بودن و پویایی انقلاب و ملت خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها