امام جمعه دلیجان

۲۲ بهمن صحنه نمایش اقتدار ملت شهیدپرور ایران اسلامی

امام جمعه دلیجان گفت: مردم در ۲۲ بهمن امسال نیز همچون سال های گذشته در راهپیمایی عظیم این روز شرکت خواهند کرد تا بار دیگر در دفاع از انقلاب و نظام و تجدید بیعت با امام(ره) و رهبر معظم انقلاب حماسه دیگری را خلق کنند.
کد خبر: ۸۸۱۸۲۰۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه دلیجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دلیجان با اشاره به سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: ولایت پذیری، صبر و استقامت در برابر سختی ها از جمله بارزترین خصوصیات حضرت زینب (س) بود.

کرامتی با اشاره به اینکه بانوان می توانند با الگو قرار دادن حضرت زینب (س) ادامه دهنده راه آن بزرگوار باشند، افزود: در جریان انقلاب نیز زنان جامعه با الگوبرداری از حضرت زینب(س) در صحنه انقلاب اسلامی حضور گسترده ای را داشته اند.

وی ادامه داد: امروز بانوان در سایه نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف حضور دارند که از جمله این نقش ها، نقش پرستاری است.

امام جمعه دلیجان با تاکید بر اینکه زحمات و تلاش پرستاران کاری طاقت فرسا است، بیان کرد: مسئولان باید به این قشر توجه بیشتری داشته باشند.

کرامتی با یادآوری اینکه جشن بزرگ انقلاب را پیش‌رو داریم بیان کرد: مردم در ۲۲ بهمن امسال نیز همچون سال های گذشته در راهپیمایی عظیم این روز شرکت خواهند کرد تا بار دیگر در دفاع از انقلاب و نظام و تجدید بیعت با امام(ره) و رهبر معظم انقلاب حماسه دیگری را خلق کنند.

امام جمعه دلیجان اضافه کرد: مردم با بصیریت ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر اتحاد و وحدت ملی را دشمنان نشان خواهند داد.

وی با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی در داشتن نیروهای مسلح و تجهیز شدن در برابر استکبار جهانی است، گفت: در این راستا امروز نیز توان نظامی و موشکی ایران اسلامی باید تقویت و مورد توجه قرار گیرد.

کرامتی با بیان اینکه ایران جزو هشت کشور قدرتمند جهان است، خاطرنشان کرد: این موضوع وحشت استکبار جهانی از پیشرفت های نظامی کشور را به همراه داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار