امام جمعه پلدختر:

خدمات دولت های مختلف متعلق به نظام است

امام جمعه پلدختر گفت: هر دولتی از جمله دولتهای نهم و دهم خدماتی داشته است که این خدمات متعلق به مجموعه نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۱۸۲۰۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در واکنش به گزارش فرماندار پلدختر به عنوان سخنران پیش از خطبه ها در معرفی خدمات دولت به مناسبت دهه فجر در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه خدمات دولت های مختلف متعلق به  نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اظهار داشت:دولت نهم و دهم خدمات وافری به نظام داشته اند و به عقیده کارشناسان در دولت احمدی نژاد اقدامات ارزشمند وموفقیت آمیز انجام گرفته است.
 
وی با بیان اینکه خدمات دولت های نظام را نباید نادیده گرفت بیان کرد:دولت هایی که در خدمت به نیازمندان و محرومان تلاش های زیادی داشته اند باید قدردان آنها باشیم.
 
امام جمعه پلدختر افزود:در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی انجام شده که در دهه فجر باید اطلاع رسانی شوند .
 
حجت الاسلام سوری با اشاره به22بهمن عنوان کرد:ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن به دشمنان نظام نشان خواهند داد که پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.
 
وی با بیان اینکه ملت ایران در22بهمن جواب هتاکی های ترامپ را می دهند ادامه داد:حضور گسترده مردم در این زمینه باعث یاس و ناامیدی دشمنان نظام و مستکبرین می شود.
 
وی با اشاره به دیدار همافران ارتش با امام خمینی(ره) در سال57تصریح کرد:اقشار مختلف مردم با امام راحب بیعت کردند و همافران هم به این دریا اضافه شدند.
 
خطیب نماز جمعه پلدختر رمز بقای انقلاب را مرهون انقلاب درونی ملت ها در مقابله مستکبرین دانست و گفت:مردم با تبعیت از امام راحل با اتحاد و همبستگی توانستند مقابل رژیم ستمشاهی بایستند.
 
سوری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از مجاهدت های امام راحل  و رشادت ایثارگران بوجود آمد تاکید کرد:وظیفه ما در حفظ و حراست این انقلاب سنگین تر است .
 
امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه واژه استکبار در قرآن آمده است گفت:این واژه در آیات قرآنی به فرعون و گروه های معارض حق برمی گردد و آمریکا مصداق بارز استکبار است.
 
وی ادامه داد: امریکا دارای شاخصه ها خودبرتربینی،حق ناپذیری است که در این راستا نسبت به ملت های ظلم وجنایت انجام می دهد و در قبال ایران هم مخالف پیشرفت واستقلال کشور ما است.
 
امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه در یک برهه کسی نمی توانست نام شاه،خاندان وی یا آمریکا و رژیم صهیونیستی را بیاورد گفت:امروز به برکت انقلاب اسلامی و بر اساس حکومت دینی و مردم سالاری با استفاده از زبان نقد منصفانه،مسئولان ارشد کشوری تا رده های پایین تر مورد نقدی قرار می گیرند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار