مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

ملت ایران همواره دست رد به سینه استکبار زده است

حجت الاسلام طهرانی‌زاده گفت: آنچه امروز دنیا را متعجب کرده این است که با این همه سختی چگونه این ملت در راهپیمایی ها فریاد نه شرقی نه غربی زده و دست رد به سینه استکبار می زند
کد خبر: ۸۸۱۸۲۱۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوجستان، حجت الاسلام علی‌نقی طهرانی‌زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امشب در همایش «تشکیل خانواده و همسرگزینی» که در کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی همچون انقلاب پیامبر همه جانبه بود.
وی افزود: عده زیادی به خاطر مردم و عقیده خود خون دادند و ازجان خود گذشتند؛ بنابراین باید قدر این انقلاب و دستاوردهای آن را دانست.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به دستاوردهای انقلاب بیان کرد: انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها حتی در عرصه اقتصادی که ممکن است زمخت به نظر بیاید، دستاوردهای خوبی داشته است؛ ما بعد از پیروزی انقلاب در بایکوت کشورها قرار داشتیم اما با وجود این روی پای خود ایستادیم.
وی ادامه داد: آنچه امروز دنیا را متعجب کرده این است که با این همه سختی چگونه این ملت در راهپیمایی ها فریاد نه شرقی نه غربی زده و دست رد به سینه استکبار می زند.
حجت الاسلام طهرانی‌زاده در ادامه به مسأله ازدواج اشاره کرد و اظهار داشت: اگر برداشت کسی این باشد که اقتصاد مانع ازدواج است، برداشتی خلاف دین را پذیرفته است؛ چرا که خود خداوند می‌گوید من تضمین کننده هزینه ازدواج هستم.
وی خاطرنشان کرد: دین، اخلاق، کفو و اصالت خانوادگی چهار محور و ملاک اصلی در ازدواج هستند که اگر به آنها توجه شود زندگی بر پایه رضای خداوند استوار خواهد بود
ارسال نظرات