خبرهای داغ:
امام جمعه میامی:

پیروی از ولایت، حضور پر قدرت مردم بر محوریت دین سه عامل حفظ و تداوم انقلاب اسلامی

امام جمعه میامی با بیان اینکه حفظ انقلاب از اصل انقلاب مهم تر است، گفت: میامی پیروی از ولایت، حضور پر قدرت مردم و بر محوریت دین ازعوامل حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۱۸۲۳۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستارو ایام الله دهه فجر اوج جشن انقلاب اسلامی را 22 بهمن دانست و گفت: سه عامل ولایت فقیه، رهبری امام راحل، حضور قدرتمند مردم، اسلام ومکتب موجب پیروزی انقلاب وسقوط رژیم ظالم و فاسد ستم شاهی شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی با هزینه های سنگینی چون ریخته شدن خون هزاران شهید جانبازان و..بدست آمده است واز این انقلاب نمی توانیم به سادگی عبور کنیم.

صفائی پور با بیان اینکه مهمترین وظیفه نسبت به انقلاب حفظ وصیانت از آن است، تصریح کرد: حفظ انقلاب از اصل انقلاب مهم تر است که ان شاءالله وصل به حکومت حضرت مهدی(عج)می شود.

امام جمعه میامی پیروی از ولایت، حضور پر قدرت مردم و بر محوریت دین حرکت کردن را عامل رسیدن به آرمان های انقلاب و امام راحل دانست.

وی با بیان اینکه صیانت از دستاوردهای انقلاب موجب تقویت واعتماد مردم به نظام ونشاط اجتماعی می شود، گفت: رسانه ها باید دستاوردهای و پیشرفت های نظام را برای مردم بازگو واطلاع رسانی کنند.

صفائی پور در ادامه تصریح کرد: همه مسئولان بویژه کمیته های برگزاری دهه فجر مردم را ترغیب و زمینه هرچه باشکوه برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن را فراهم کنند.

امام جمعه میامی به حرف های بزدلانه وجنجال آفرینی های ترامپ در تهدید ایران در ارتباط با برجام، آزمایش موشکی، حقوق بشر ونفوذ در منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: همه این حرکت ها مورد تمسخر وتقبیح بزرگان جهان و مردم قرار گرفته است  که همه حاکی از ناتوانی این رئیس جمهور برای اداره کشور خود است.

وی با بیان اینکه آمریکا باید بداند ملت ما بار دیگر در سالروز سی و هشتمین پیروزی انقلاب اسلامی پرچم آمریکا و حکوت استکبار را زیر پا خواهد گذاشت، افزود: در روز 22 بهمن بار دیگر وظیفه خود را در اطاعت از رهبری به رخ استکبار جهانی خواهیم کشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها