خبرهای داغ:
معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بحث دموکراسی در کشور ما مثال زدنی است و این امنیت و آرامش و برداشتن ترس از دلها را مدیون انقلاب هستیم.
کد خبر: ۸۸۱۸۲۴۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از هرسین، با حضور معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح پویش ملی چله انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی در هرسین برگزار شد.

سردار علیرضا افشار ضمن تبریک فرار رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به تاریخچه انقلاب تحقق اهداف آن را در چند بخش مورد تأکید قرار داد.

سردار افشار افزود: شهید مطهری در کتاب انقلاب اسلامی می نویسد تحول اصولا موضوعی از جامعه را در یکی از عرصه ها به خود اختصاص می دهد اما انقلاب همه ابعاد را تحت تأثیر قرار می دهد لذا انقلاب اسلامی موجب تحول در همه زمینه ها شد.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در دوران رژیم ستم شاهی مردم حتی در خانه خود احساس امنیت نمی کردند تا حرف دل خود را بزنند، این امنیتی که امروز در کشور داریم در کشورهای اروپایی مدعی امنیت هم وجود ندارد.

سردار افشار در ادامه اظهار داشت: هر چند خیلی از این روزنامه های زرد این روز ها می گویند در کشور آزادی وجود ندارد اما عنوان کردن همین موضوعات، خود یک نوع آزادی است، دمکراسی در کشور ما مثال زدنی است و ما این امنیت و آرامش و برداشتن ترس از دلها را مدیون انقلاب هستیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به ملت ایران عظمت داد، عمران و آبادانی را به کشور آورد لذا امروز در دنیا امیدی برای مستضعفین عالم به حساب می آید و به صورت یک الگو درآمده و آنها نیز فهمیده اند که برای رستگاری باید ایران را الگوی خود قرار دهند.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این نظام ولایی چهارچوبی است که بحث ملکیت در آن نیست و مالک اصلی خداست، همه تابع قانون اسلام هستند و این نعمت بزرگی است که انقلاب به ما داد.

سردار افشار گفت: در هر موضوعی علل موجده ای وجود دارد، عواملی که سبب پیروزی انقلاب شده است همان عوامل نیز موجب حفظ آن شد و باید سعی کنیم آن مسیر را با قوت دنبال کنیم تا به آن اهداف بلند انقلاب و نظام برسیم.

وی وحدت ملی و یکپارچگی مردم زیر نظر رهبر جامعه را یکی از دلایل پیروزی انقلاب دانست و افزود: در زمان رژیم ستم شاهی هم خیلی تلاش کردند که این وحدت را تضعیف کنند و امروز هم دشمن دست از این تلاش برنداشته و به دنبال ایجاد این شکاف و تفرقه در نظام است.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: حرف ما این است که علی رغم این جناح بندی ها و بد اخلاقی های سیاسی وحدت جامعه را حفظ کنید و تاکید مقام معظم رهبری هم بر حفظ همین وحدت است.

سردار افشار بیان داشت: ایجاد حزب باید برای بصیرت افزایی و ایجاد فضای روشن در جامعه باید باشد نه قدرت طلبی، حزبی که دنبال قدرت طلبی باشد مشروع نیست چرا که یک شخصیت سیاسی و یک حزب باید منافع ملی را بر منافع سیاسی و فردی مقدم بداند.

وی افزود: عامل دیگر در پیروزی انقلاب رهبری الهی حضرت امام خمینی(ره) بود که در تمام مسیر انقلاب همچنان در میدان ایستاد و از اصول و ارزش های اسلامی کوتاه نیامد و با بینش و هوشمندی مسائل انقلاب را پیش برد.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در حال حاضر نیز ما از یک رهبری الهی برخورداریم و این یک نعمت بزرگی است چرا که بدون رهبری لایق جامعه به جایی نمی رسد و این محقق نمی شود مگر با گوش به فرمان بودن و دل به فرمان دادن.

سردار افشار تاکید کرد: وقتی رهبری مطالبه ای دارد تمام مسئولین قوا در تحقق امر رهبری تلاش کنند، همه ما واژه اقتصاد مقاومتی را بارها شنیده ایم اما انصافأ چقدر در تحقق آن تلاش کرده ایم.

وی در ادامه با تاکید بر دشمن ستیزی افزود: با دشمن نباید سازش کرد چرا که این یک امر عقلانی است، در این خصوص اول باید دشمن شناس باشید، جنگ نرم هنرش این است که با فریب و شایعه ما را در شناخت دشمن گمراه می کند تا ما نتوانیم به راحتی دوست را از دشمن تشخیص دهیم.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد از طریق فضای مجازی،از  دانشگاه ها دین زدایی کند و سبک زندگی مردم را تغییر دهد و سر نخ همه اینها در واشنگتن و تلاویو است.

سردار افشار در ادامه اظهار داشت: مسئولین و همه مردم باید احساس کنند که جنگ هنوز ادامه دارد و فقط شکل آن عوض شده است، قبلاً جنگ سخت بود امام امروز جنگ نرم حاکم است.

وی با اشاره به بد عهدی های امریکا به خصوص در موضوع برجام اظهار داشت: ما معاهدات زیادی با امریکا داشته ایم که آن را نقض کرده است برجام هم یکی از آنهاست که باید در این خصوص عبرت بگیریم.

ارسال نظرات