درنشست تخصصی مدیران نظارت رده های مقاومت بسیج استان بیان شد؛
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت هاو فداکارهای امام خمینی(ره)و تبعیت امت از ولایت است.
کد خبر: ۸۸۱۸۲۴۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛همزمان با ایام الله دهه مبار فجر انقلاب اسلامی نشست تخصصی مدیران نظارت رده های مقاومت بسیج استان در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزارشد.

دراین مراسم معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ،ولادت با سعادت قهرمان صبر، ایثار و فداکاری حضرت زینب کبری سلام الله علیها و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را به حضار تبریک گفت.

سرهنگ پاسدار حمیدرضاتوسلی به فضایل عقيله بنى هاشم سلام الله علیها اشاره کرد و گفت:آن حضرت بانويى بود كه دربین اقوام از كرامت و ارجمندى بالایی بر خوردار بود و درخانه اش عزت و محبت فوق العاده اى داشت.

وی به ابعاد شخصیت حضرت زینب کبری سلام الله علیها اشاره کرد ادامه داد:این بانوی بزرگ جهان اسلام پرورش یافته در پیامبر اعظم صلوات الله علیه وآله وسلم ،امیر ولایت حضرت علی علیه السلام و صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است و دارای خصائص منحصر به فردی می باشد که حضرت امام سجاد علیه السلام از آن حضرت با عنوان عالمه غیر معلمه یاد کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: حضرت زینب سلام الله علیها،نمونه بارز انسانی است که تمام صفات واقعی عالمان، زاهدان ، صابران و مجاهدان فی سبیل الله را در وجودش داشت و با تمام مصائبی که در روز عاشورا دید، با قامتی استوار و با شجاعتی که از پدر داشت،در مقابل دشمنان اسلام ناب ایستاد و با معرفی قیام سیدالشهدا علیه السلام ،تکمیل کننده واقعه عاشورا بود و به دشمنان اسلام ناب را رسوا کرد.

سرهنگ توسلی درادامه پیرورزی انقلاب اسلامی را از الطاف الهی دانست و افزود:انقلاب اسلامی با مجاهدت ها و هدایت های حضرت امام خمینی(ره) و حمایت آحاد مردم مومن به ثمر رسید.

وی ادامه داد:امام راحل همه سختی ها و مشکلات را به جان خریده و آحاد مردم نیز با تبعیت از ولایت و ایستادگی و مقاومت در برابر طاغوت، با توکل به خداوند سبحان و ایمان و اراده استوار زمینه سرنگونی رژیم ستم شاهی و ایجاد جمهوری اسلامی فراهم کردند.

سرهنگ توسلی به توطئه های استکبار جهانی اشاره گفت: ایران اسلامی با رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری، توطئه های برزگ دشمنان را با موفقیت خنثی کردند و اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی، مرهون خون پاک و مطهر شهداست.

وی ادامه داد:با ایستادگی ملت ایران،انقلاب اسلامی که برگرفته از قیام عاشورای است به پیروزی رسید و انقلاب اسلامی ، فقط به ایران تعلق ندارد،بلکه متعلق به جهان اسلام است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان به اهمیت کار مدیران نظارت رده های مقاومت بسیج اشاره کرد و گفت:یکی ازحیاتی ترین ارکان مدیریت سالم و کار آمد، وجود دقیق نظارت است.

وی ادامه داد: نظارت باید نقاط قوت و توانایی های افراد را پیدا کند و اگر نقاط ضعف و کاستی های هم وجود دارد شناسایی نماید، زیرا شناسایی استعدادها و توانایی های افراد،نقش به بسیار مهمی در پیشرفت کار دارد.

سرهنگ توسلی گفت: مدیران لایق ،دلسوز و کارآمد با همین نظارت ها مشخص و برای خدمت معرفی می شوند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان به آیات و روایات در این رابطه اشاره کرد و افزود: نظارت کامل، دقیق و مداوم بر اعمال و نیات انسان ها و بازرسی و ارزیابی آن ها،یکی از سنت های ثابت الهی است.

وی به اهمیت نظارت اشاره کرد ادامه داد:خداوندسبحان در دنیا،بر تمام اعمال، گفتار و نیات انسان ها نظارت دارد و براساس همین نظارت دقیق و کامل در روز قیامت، همه کارهای انسان را مورد ارزیابی و سنجش قرار داده و پاداش یا کیفر مناسب می دهد.

سرهنگ توسلی گفت:علاوه بر نظارت الهی پیامبران،ائمه اطهار علیهم السلام و جمعی از فرشتگان نیز مأمور نظارت بر اعمال و رفتار و نیات انسان ها می باشند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،خیر مقدم گویی و ارائه گزارش معاون نظارت و تأیید صلاحیت سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و تشکیل کارگاه آموزشی از دیگر برنامه های این نشست تخصصی بود.

ارسال نظرات