امام جمعه موقت الیگودرز گفت:هشدار بحران در تامین آب شرب مردم الیگودرز جدی است و مسوولین باید چاره اندیشی نمایند.
کد خبر: ۸۸۱۸۲۵۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت الاسلام سهراب ترکی امروز در جمع نمازگزاران این شهر با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب های بسیاری در دنیا رخ داده است  امام انقلاب اسلامی ایران تحول  درونی مردم بود که با رهبری حضرت امام راحل بوقوع پیوست و  با هدایتهای مقام معظم رهبری از بحرانهای سخت عبور  نموده است .
وی همچنین باگرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب (س)و روز پرستار  ارج نهادن به خدمات و ایثار پرستاران افزود: حضرت زینب (س)تنها پرستار مجروحان حادثه عظیم کربلا نبود بلکه پرستار نهضت حضرت امام حسین بود تا در کربلا نماند.
ترکی به بحث کمندان و مشکلات تامین آب شرب الیگودرز اشاره نمود و افزود: پیش ازاین در رابطه با این موضوع سخنانی در خطبه ها اظهار داشتم که متاسفانه مسوولین بجای پاسخگویی به اصل موضوع به حاشیه رفته و مباحثی را مطرح نمودند که پاسخ سوال مردم نبود.
وی با اشاره به اینکه اخیرا در وزارت نیرو کاهش ارتفاع سد به تصویب رسیده افزود: اگر چه اعلام شده تغییری در میزان انتقال آب شرب الیگودرز و ازنا ایجاد نخواهد شد و قرار است از سهم آب کشاورزی کم شود اما با نگاه به گذشته و مشکلاتی که عده ای به بهانه  تامین آب کشاورزی منطقه جهت آب آشامیدنی الیگودرزایجاد می نمودند به این نتیجه میرسیم که هشدار بحران در تامین آب شرب مردم الیگودرز جدی است و مسوولین باید چاره اندیشی نمایند.
امام جمعه موقت الیگودرز همچنین ضمن قدردانی ازپیگیریها و تلاشهای نماینده الیگودرز در راستای ایجاد پایگاه هوایی اورژانس به افتتاح این پایگاه اشاره نمود و افزود:  این اقدام ارزشمند برای شهرستان الیگودرز با روستاهای صعب العبوربسیار ارزشمند است و  با توجه به هزینه های این بالگرد امیدواریم از آن استفاده بهینه شود و در راستای ساخت زیرساختها و آشیانه و حضور دائمی بالگرد در شهرستان همه مسوولان و بویژه استاندار لرستان همکاری نمایند.
وی همچنین به مشکلات اقتصادی مردم اشاره نمود و از مسوولین خواست تکریم مردم را بعنوان صاحبان اصلی انقلاب مورد تو جه قرار دهند و در ادامه  افزود: شورای شهر هم اکنون که در صدد تهیه و تدوین دفترچه عوارضی هستند و به همین جهت هم برخی از آنها به یکی از شهرهای بندری سفر نموده اند امیدواریم شرایط مردم را در نظر بگیرند زیرا شرایط در آمدی الیگودرز با شهرهای بندری متفاوت است .
ترکی از تشکیل مجمع خیرین مسکن ساز خبر دادو به تلاشهای بهزیستی در این راستا اشاره نمود و افزود:  امیدواریم مردم در این امر خیر و خدا پسندانه حضوری جدی داشته باشند.
ارسال نظرات