در دهه فجر امسال 334 طرح عمرانی و اقتصادی در نقاط مختلف استان کلنگ زنی و بهره برداری می شود.
کد خبر: ۸۸۱۸۳۰۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
معاون سیاسی و امنیتی استاندار در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج گفت: از این تعداد 292 طرح عمرانی و بقیه اقتصادی است.

محمدی افزود: از مجموع 292 طرح عمرانی، 224 طرح آن افتتاح و بقیه کلنگ زنی می شود.

وی مجموع اعتبار این طرح ها را 7 هزار و 870 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: میزان اشتغالزایی طرحهایی که در دهه فجر امسال کلنگ زنی می شود 559 نفر و با بهره برداری از طرح های افتتاحی برای 354 نفر شغل ایجاد می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار داشتن ایدئولوژی سیاسی اسلامی، تاسی از نهضت عاشورای حسینی و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه را رمز و عامل اصلی شکل گیری، بقا و استمرار انقلاب و نظام دانست و گفت: دو اصل تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه و وحدت کلمه در بین مردم از نیازهای ضروری و اساسی کشور در برابر دشمنان قسم خورده و تا دندان مسلح این کشور است که همه باید حول محور ولایت فقیه با حفظ وحدت کلمه خود حرکت کنیم.

محمدی با برشمردن مهم ترین دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: خدمت رسانی به مردم، ترویج فرهنگ استکبارستیزی و استقلال خواهی، ترویج مردم سالاری دینی، وحدت و یکپارچگی، حج ابراهیمی، شکل گیری نهضت های آزادی بخش از جمله حزب الله، تجدید حیات اسلام ناب محمدی و تاثیرگذاری انقلاب اسلامی بر راهبردهای قدرت های بزرگ دنیا و تصمیم گیری ها و اتخاذ سیاست های کلان در دنیا از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات