دولتمردان در برابر بی احترامی آمریکا نباید سکوت کنند.
کد خبر: ۸۸۱۸۳۱۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
امام جمعه لیکک در خطبه های نمازجمعه امروز این شهر با انتقاد از سکوت مسئولان در برابر بی احترامی آمریکا گفت: زمانی امام خمینی(ره) آمریکا را خار می کرد که ما به سیم خاردار محتاج بودیم اما در حال حاضر که در تمامی زمینه ها اقتدار داریم چرا دولتمردان ما به آمریکایی ها که حتی روادیدهای ایرانی را تحریم می کنند و این همه با ما با بی احترامی و ناجوانمردانه رفتار می کند، واکنش نشان نمی دهند؟

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی افزود: چرا مسئولان برخی از کشورهای غربی که خود از زیر گروه های آمریکا و استکبار هستند، باید به ایران بیایند و در جلسات اقتصادی از برنامه های موشکی ایران حرف بزنند اما مسئولان ما ساکت بمانند؟

وی ادامه داد: روز ارتباط با آمریکا روز عزای ملت ماست و به یاری خدا تحت فرامین مقام معظم رهبری ایران همیشه سرافراز و با اقتدار باقی می ماند.

امام جمعه شهر لیکک در ادامه با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب(س) نماد صبر و استقامت است.

حجت الاسلام افروغی افزود: ماندگاری قیام امام حسین(ع) به واسطه مجاهدت های حضرت زینب(س) است و اگر امام راحل(ره) توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند، به برکت قیام امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) بود.

وی به پرستاران و بهورزان شهرستان بهمئی توصیه کرد: حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه شهر لیکک بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت درمانگاه های شهرستان بهمئی برای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: در درمانگاه های شهرستان بهمئی تنها از 40درصد ظرفیت ها استفاده می شود که اگر از ظرفیتها بیشتر استفاده می شد، می توان با یک احیای ساده از مرگ چندین نفر جلوگیری کرد.

حجت الاسلام افروغی در فرازی دیگر از خطبه های امروز با تبریک دهه فجر، گفت: مردم باید با شکوه تر از همیشه در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کنند.

ارسال نظرات