خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و به قدرت رسیدن ترامپ گفت: با این جابه‌جایی قدرت دشمنی آمریکا آشکار شده است و در برجام نیز رئیس جمهور قبلی آمریکا چیزی نگذاشته که اکنون ترامپ بخواهد آن را نقض کند.
کد خبر: ۸۸۱۸۳۲۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد نوفرستی مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) در همایش بصیرتی مسجد طراز انقلاب اسلامی که در فردوس برگزار شد با بیان اینکه نظام‌سازی اسلامی را امام راحل با هدف استحکام پایه‌های این نظام انجام داد اظهار داشت: دولت‌سازی اسلامی به عنوان مقدمه جامعه و تمدن بزرگ اسلامی قدم بعدی امام راحل بود که لازمه تشکیل آن انتخاب کارگزارانی است که در طراز انقلاب اسلامی باشند.

وی تصریح کرد: دولت اسلامی باید برای خود وظایف خاصی قائل باشد و اعتماد در چنین دولتی به خداست و بر قدرت‌های جهانی تکیه ندارد.

مسئول سیاسی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی، با بیان اینکه در قرآن نیز تاکید شده که ایام الله را گرامی بدارید افزود: یادآوری ایام الله به ما کمک می‌کند تا از ظلمات خارج شویم و غفلت زمانی ایجاد می‌شود که یاد خدا را فراموش کنیم.

 نوفرستی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم مسجد طراز انقلاب اسلامی را بشناسیم باید مراحل انقلاب را بدانیم زیرا عده‌ای پیروزی انقلاب اسلامی را پایان انقلاب می‌دانند و از دوره بعد از انقلاب به عنوان جمهوری یاد می‌کنند.

وی تاکید کرد: امام راحل در مقابل این تفکر، مسیر انقلاب را هیچگاه تمام شدنی نمی‌دانست و به همین جهت بود خیلی از کسانی که در پیروزی، انقلاب را همراهی کردند پس از چند سال از امام جدا شدند.

در عرصه اقتصادی چون نتوانستیم فساد را حذف کنیم توفیقی به دست نیاوردیم

مسئول سیاسی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی  گفت: برای رسیدن به اهداف بلندمان باید به انقلابی‌گری که خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی هست ادامه دهیم.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و به قدرت رسیدن ترامپ گفت: با این جابه‌جایی قدرت دشمنی آمریکا آشکار شده است و در برجام نیز رئیس جمهور قبلی آمریکا چیزی نگذاشته که اکنون ترامپ بخواهد آن را نقض کند.

نوفرستی تصریح کرد: در عرصه نظامی با اعتماد به خود و تکیه بر نیروهای داخلی پیشرفت کردیم اما در عرصه اقتصادی چون نتوانستیم فساد را حذف کنیم و نگاهمان به خارج از مرزها بود توفیقی به دست نیاوردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها