خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس به سالروز تاسیس حفاظت اطلاعات سپاه در کشور نیز اشاره کرد و گفت: به برکت تاسیس این نهاد، پروازهای کشور با سلامت انجام می‌شود و توطئه‌های دشمنان و شیطنت‌های ضدانقلاب کشف و خنثی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۸۳۲۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

 حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی در خطبه‌های نماز جمعه فردوس اظهار کرد: شکرگزاری سبب افزایش نعمت می‌شود و شکر عملی این است که انسان هر نعمتی را که خداوند به او داده در جای خودش استفاده کند.

وی افزود: ایران اسلامی در طول 38 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته، پیشرفت‌های زیادی داشته است که مهم‌ترین آن رهایی از سایه شوم طاغوت و دستیابی به جایگاه استقلال، ولایت و آزادی است.

امام جمعه فردوس افزایش جمعیت دانش‌آموزی ایران از 6 میلیون به 15 میلیون نفر، افزایش مراکز فنی‌وحرفه‌ای کشور از 700 مرکز به 7 هزار مرکز، افزایش جمعیت با تحصیلات عالیه از 310 هزارنفر به 6 میلیون نفر و افزایش تعداد پزشک متخصص از 7 هزار به 84 هزار نفر را از جمله پیشرفت‌های ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب عنوان کرد.

بابایی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی صادر کننده خدمات فنی‌ومهندسی به جهان است، تصریح کرد: ایران اسلامی در جایگاه رتبه 16 جهانی در تولید علم قرار دارد و به برکت انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های بزرگی در صنایع نظامی، سلول‌های بنیادین، هوا و فضا و نانوتکنولوژی دست یافته است.

وی به سالروز ولادت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) اشاره کرد و یادآور شد: نام زینب به معنی زینت پدر و چاق و فربه در معنویت است و این نام توسط جبرئیل از سوی خداوند برای حضرت زینب(س) انتخاب شد.

امام جمعه فردوس در اشاره به جایگاه والای حضرت زینب کبری(س) گفت: حضرت زینب(س) از آنچنان جایگاه والایی برخوردار بود که برادرشان امام حسین(ع) از زینب(س) می‌خواست تا در نمازهای شب و دعاهایشان برای او دعا کنند.

 بابایی به سالروز تاسیس حفاظت اطلاعات سپاه در کشور نیز اشاره کرد و افزود: به برکت تاسیس این نهاد، پروازهای کشور با سلامت انجام می‌شود و توطئه‌های دشمنان و شیطنت‌های ضدانقلاب کشف و خنثی می‌شود.

وی 22 بهمن‌ماه را روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان دانست و تصریح کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه ملی، انسانی و دینی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها