فرمانده سپاه اسکو:

حضور به موقع مردم هجمه دشمنان راخنثی کرده است

فرمانده سپاه اسکو به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در جمع مردم این شهر گفت: امروزه در جمهوری اسلامی ایران همه هجمه های خارجی و حتی داخلی علیه انقلاب با حضور به موقع مردم انقلابی در صحنه ها مختلف خنثی شده است.
کد خبر: ۸۸۱۸۳۳۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی افزود: شاخصه های مهم انقلاب های بزرگ جهان قیام طاغوتی علیه طاغوت دیگر بود در حالی که شاخصه مهم انقلاب اسلامی ایران درست در مقابل این ویژگی و آن در راس بودن مذهب در این انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با الهام از شعار هیهات من الذله حضرت اباعبدالله(ع) و با رهبری حضرت امام آغاز شده و احیا گر این شعار نیز بود.

رشیدی در ادامهچند ویژگی مهم انقلاب اسلامی از جمله مردمی بودن انقلاب و قدرت بسیجی گونه نظام اسلامی و برخورداری از روح نشاط در انقلاب پس از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی را بیان برشمرد و خاطرنشان شد: انقلاب ایران سرآغاز تحولات شگرف در منطقه و جهان است و ویژگی هایی که مختص انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: در دوران طاغوت جهانیان این کشور را فقط با نفت می شناختند ولی امروزه این کشور را مبدا حرکت های انقلابی اسلام در منطقه حساسی چون خاورمیانه می دانند که با شعار استکبارستیزی علیه منافع دشمنانی چون آمریکا قد علم کرده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار