خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید رجایی حوزه شهید قربانی از انجام معاینه پزشکی 60 نفر از اهالی نوبهار قم توسط پزشکان بسیجی به صورت رایگان در مسجد امام حسین(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۸۳۵۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

معاینه 60 نفر از اهالی نوبهار به صورت رایگان

حسن میرآفتاب در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج در قم، با اشاره به اینکه پایگاه شهید رجایی فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و حمایت از نیازمندان را به صورت ویژه دنبال می‌کند، اظهار کرد: در این راستا از ظرفیت‌های مختلف استان به ویژه رده‌های مختلف سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بسیج خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم را دنبال می‌کند، اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت پزشکان بسیجی نزدیک به 60 نفر از اهالی خیابان نوبهار به صورت رایگان در مسجد امام حسین(ع) معاینه پزشکی شدند که در صورت نیاز و استقبال بیشتر اهالی این برنامه به صورت دو هفته یکبار ادامه خواهد داشت.

فرمانده پایگاه شهید رجایی حوزه شهید قربانی از همکاری‌های ناحیه امام حسین(ع) در راستای پیشبرد اهداف محرومیت‌زدایی در محدوده این پایگاه مقاومت تقدیر کرد و گفت: بیمارانی که نیازمند معاینه‌های پزشکی تخصصی باشند با نسخه پزشکان بسیجی به افراد متخصص یا بیمارستان ارجاع داده می‌شود تا مراحل درمانی آنها به صورت ویژه دنبال شود.

وی با بیان اینکه پایگاه شهید رجایی با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی به دنبال تحقق جذب حداکثری است، عنوان کرد: امیدواریم با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و خدمات‌رسانی بتوانیم جایگاه بسیج را در میان اقشار مختلف ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها