همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر؛

تجلیل از پرستاران بیمارستان شهید ارجمند فلارد

همزمان با خجسته میلاد بانوی صبر و استقامت و روز پرستار و دهه مبارک فجر ازتلاش ارزشمند پرستاران و کادر پزشکی بیمارستان سردار شهید ارجمند فلارد تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۳۷۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب سلام الله علیها و دهه فجر امام جمعه فلارد و مسئولین بخش و جمعی از اعضا ستاد نماز جمعه و هیئت رزمندگان اسلام با پرستاران و کادر پزشکی بیمارستان سردار شهید ارجمند فلارد دیدار و ضمن تبریک این ایام خجسته با تقدیم شاخه های گل از تلاش ارزشمند پرستاران تجلیل اهدا کردند.

امام جمعه فلارد در جمع پرستاران و کادر پزشکی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت:مقام معظم رهبری فرمودند: تناسب کار پرستار و پرستاری به جهت خدمت به بیمار قالب مشابهی به پرستاری حضرت زینب سلام الله علیها با اسرای کربلا دارد و بدین جهت ارزش کار پرستار بالاست .

حجت الاسلام بخشایش پور افزود: در آن ساعتی از شب که بیمار از همه دوستان و اقوام دستشان کوتاه است، چشم امیدش به فضل خدا و کمک پرستار است ان شالله که شما بتوانید با تأسی به این الگوی عالم در کسوت پرستاری مشمول رحمت الهی باشید.

امام جمعه بخش فلارد در ادامه گفت: زینب،یعنی زینت پدر و این نامی است که خداوند برای دختری انتخاب کرد ، که با انجام رسالت خویش زینت بخش تاریخ شد و موجب افتخار و سرافرازی خاندان وحی و ولایت گشت .

وی ادامه داد: نام عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری در تاریخ کربلا که تاریخ جاودانگی اسلام و تشیع است به خاطر فداکاری هایش ، زیبا ،درخشان و جاودان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار