خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با بیان اینکه خوی استکباری آمریکا تغییرناپذیر است،گفت: اقدامات اخیر ترامپ و ممنوعیت صدور روادید برای برخی از کشورها از جمله ایران روش دولت جدید آمریکا برای اعمال خوی استکباری است.
کد خبر: ۸۸۱۸۳۸۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
آیت‎الله اسدالله ایمانی در خطبه‎های نماز‌جمعه با اشاره به صحبت‎های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا اظهار داشت: سخنانان رئیس‌جمهورهای آمریکا در طول سال‎ها نشان داده که فرقی بین جمهوری‎خواه و دموکرات نیست چراکه هر دو لبه‎های یک قیچی هستند که هدفشان نابودی اسلام است. 

وی با بیان اینکه خوی استکباری آمریکا تغییرناپذیر است، گفت: سیاست آمریکا یکسان است اما هر دوره به روشی متفاوت این سیاست اجرا می‎شود اقدامات اخیر ترامپ و ممنوعیت صدور روادید به اتباع 7 کشور از جمله ایران اسلامی روش دولت جدید آمریکا برای اعمال خوی استکباری است. 

ایمانی با اشاره به رفتار دولت آمریکا با کودک 5 ساله ایرانی افزود: ترامپ کودک 5 ساله ایرانی را مخل امنیت آمریکا تشخیص داده این نشان می‎دهد که آمریکا هیچگاه دوست ایران اسلامی نبوده و نیست اما کسانی در داخل گمان کردند اگر مقابل آمریکا کوتاه بیایند، آمریکا نیز کوتاه می‎آید. 

امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه نباید به امریکا خوش‎بین بود، خاطرنشان کرد: باید قاطع و محکم در مقابل آمریکا ایستاد و نباید پاسخ‎ها نشانه ضعف و احتیاج ملت ایران باشد. 

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره در کنار رهبری ایستاده و پشتیبان نظام اسلامی بودند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری مسیر راه را ترسیم کردند و بارها روش درست را بیان کردند باید در مسیری که رهبری نشان می‎دهند حرکت کرد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با اشاره به حادثه دلخراش پلاسکو بیان کرد: نباید فداکاری‎های شهدای آتش‎نشان فراموش شود و مسئولان باید به وظایف خود در این باره انجام دهند و واقعیات این حادثه را به فراموشی نسپارند. 

وی با بیان اینکه نباید بازماندگان این فداکاران فراموش شوند، اظهار داشت: خانواده‎های این شهدا نیاز به حمایت دارند و در مقابل فداکاری داوطلبانه این افراد نباید کمک به خانواده‎ها در حد حرف باقی بماند. 

نماینده مقام معظم رهبری در فارس ادامه داد: فداکاری داوطلبانه موضوع کوچکی نیست و در دنیا سابقه نداشته و باید به خانواده های آنها رسیدگی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها