حجت الاسلام و المسلمين دكتر صفري:

پیروزی انقلاب در باور مردم انقلاب ایجاد کرد

امام جمعه گرمی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها ساختار مدیریتی کشور بلکه در افکار و باور مردم، انقلابی ایجاد شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۴۱۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،امام جمعه شهرستان گرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: نفس اماره نیرویی برخاسته از گرایش های حیوانی درون بشر که باید تحت تدبیر قوه عاقله قرار گرفته و خواسته های او تعدیل شود،

امام جمعه گرمی ضمن گرامیداشت دهه مبار فجر با اشاره به اهمیت نهضت استقلال و آزادی خواهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها ساختار مدیریتی کشور بلکه در افکار و باور مردم انقلابی ایجاد شد.

وی افزود: ملت ایران به پشتوانه رهبری و با شعار "توپ، تانک، مسلسل، دیگر اثر ندارد " نشان دادند برای ملتی که بیدار شده و قصد دارد در مقابل ظلم و ستم بایستد هیچ ابرقدرت نمی تواند مانع ایجاد کند.

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی متکی به مردم وانقلاب عقلانی است، اظهار کرد: انقلاب به پشتوانه ملتی موفق و پیروز است که ملت آن عبد خدا باشد نه مردمی که بجای خدا تصمیم بگیرد.

وی با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: زینب كبری یك نمونه‌ی برجسته‌ی تاریخ است كه عظمت حضور یك زن را در یكی از مهمترین مسائل تاریخ نشان می‌دهد. اینكه گفته می‌شود در عاشورا، در حادثه‌ی كربلا، خون بر شمشیر پیروز شد - كه واقعاً پیروز شد - عامل این پیروزی، حضرت زینب بود؛ و الّا خون در كربلا تمام شد. حادثه‌ی نظامی با شكست ظاهری نیروهای حق در عرصه‌ی عاشورا به پایان رسید؛ اما آن چیزی كه موجب شد این شكست نظامیِ ظاهری، تبدیل به یك پیروزی قطعیِ دائمی شود، عبارت بود از منش زینب كبری‌؛ نقشی كه حضرت زینب بر عهده گرفت؛ این خیلی چیز مهمی است.

حجت الاسلام و المسلمین صفری با اشاره به ممنوعیت ورود مهاجران از هفت کشور به امریکا گفت: فرمان نژاد پرستانه ترامپ درباره ممنوع شدن ورود اتباع هفت کشور به خاک آمریکا، نشانه جهل و نادانی سران امریکا است.

وی افزود: در چهار کشور از این هفت کشور خود امریکا ناامنی ایجاد کرد و حالا با حس نژاد پرستانه حتی اجازه ورود مهاجران این کشورها را هم به خاک امریکا نمی دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار