خانواده شهدای مدافع حرم در چهارمین جشنواره زمستانی سرعین تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۸۱۸۴۴۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر،تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم شهیدان سردار حاج حسن اکبری و هاشم دهقانی نیا و همچنین جانباز مدافع حرم حسن شیری حال و هوای خاصی به جشنی داد که امنیت آن در گروه جانفشانی های این عزیزان رقم خورده است.

حجت‌الاسلام محمود اصغری عصر امروز در دومین برنامه از چهارمین جشنوازه زمستانی شهر سرعین اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بزرگترین عزت و اقتدار را برای ملت ایران به ارمغان آورده و ما هم‌اکنون وظیفه داریم که از انقلاب و ارزش‌های آن دفاع کنیم، چرا که این انقلاب به آسانی به‌دست نیامده ولی چون با هدف و انگیزه الهی صورت گرفته تا به امروز تداوم داشته و هر روز نیز پربارتر خواهد شد.

امام جمعه سرعین گفت: حضرت زینب(س) با وجود تألمات روحی و جسمی که بواسطه جنگ بر او چیره شده بود، چنان هوشمندانه، با درایت و شجاعت، همراه با کاروان اسرا در مقابل یزیدیان ظاهر و به افشاگری پرداخت که قیام عاشورا و رشادتهای شهیدان کربلا در همیشه تاریخ جاودانه شد.

وی تصریح کرد:حضرت زینب(س) به واسطه حضور در کربلا و مشاهده آن واقعه عظیم از نزدیک، نقش مهم و ماندگاری در حفظ و حراست فلسفه قیام و حقایق آن بر عهده داشت و بخوبی نیز این وظیفه خطیر را به سرانجام رساند و در تاریخ اسلام ماندگار شد.


http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/DSC05560.jpg

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/DSC05556.jpg

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/DSC05558.jpg

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/DSC05571.jpg

.

ارسال نظرات