امام جمعه بیله سوار عنوان کرد :

«عدالت» گم شده ملت ها/ انقلاب ایران از سنخ انقلاب های انبیاء بود/ فیش های حقوقی حرام مردم را از خط انقلاب دور نخواهد کرد

امام جمعه بیله سوار گفت: امروز عدالت گم شده ملت ها و حکومت ها است و مردم ایران نیز که علیه ظلم و استکبار قیام و انقلاب کردند خواهان عدالت و برابری بودند.
کد خبر: ۸۸۱۸۴۴۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از صبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان نکاتی در خصوص عدل و احسان، عدالت را رعایت کردن حق و حقوق مردم عنوان کرد و اظهار داشت: امروز عدالت گم شده ملت ها و حکومت ها است.
 وی با تشریح کامل موضوع عدالت، گفت: مردم ایران نیز که علیه ظلم و استکبار قیام و انقلاب کردند خواهان عدالت و برابری بودند.
امام جمعه بیله سوار گفت: خداوند در قران کریم به منظور نجات بشریت 6 چیز را امر و نهی فرموده که 3 مورد آن امر به خوبی ها از جمله عدالت و احسان و 3 مورد دیگر نیزبرای انسانها نهی شده که دوری از فحشا و منکرات و ظلم می باشد.
وی این 6 دستورالعمل خداوند را نرم افزار نجات انسانها عنوان کرد و ادامه داد: عمل به این دستورات جامعه را از ناخوشی ها و رذیلت ها نجات خواهد داد.
حجت الاسلام قیاسی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر و با گرامیداشت سالگرد انقلاب اسلامی ، انقلاب ایران به رهبری امام خمینی (ره) را از سنخ انقلاب های انبیاء و پیامبران توصیف کرد و گفت: مردم ایران تا اخرین قطره خون خود در کنار انقلاب خود خواهند ماند و  خیانت های عده ای همچون بابک زنجانی ها و فیش های حقوقی حرام و  قبض های گاز کمرشکن، هیچگاه عاملی در دور شدن مردم از خط انقلاب نخواهد شد.
وی با بیان اینکه اهداف انبیاء الهی در قیام های خود، عبادت خداوند و نفی طاغوت بود گفت: همین دو ویژگی باعث شد مردم به رهبری امام خمینی (ره )قیام به عدل وعدالت خواهی کنند.
امام جمعه بیله سوار با انتقاد از برخی اظهارات مسئولان گفت: قبض های گاز و افزایش بها آن مردم را در فشار نگه داشته است در حالیکه یکی از اصول اصلی انقلاب حمایت جدی مسئولان از محرومان و ترویج عدالت اجتماعی در جامعه بود.
 حجت الاسلام قیاسی با تشریح مناسبت های طول هفته، روز پرستار را تبریک گفت و افزود: پرستاران به تاسی از پرستار کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها در راستای خدمت به مردم تلاش می کنند.
وی در انتها یاداور شد: با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال به همگان خواهیم گفت که هر فردی که نخواهد مسئله حقوق های نجومی را حل کند مردم در انتخابات آینده درانتخاب خود تجدید نظر خواهند کرد.
ارسال نظرات