خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج محلات سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت:
بسیج محلات سپاه استان قزوین تاکید کرد: نیت این است که حضور جوانان را در مساجد بیشتر و پر رنگ تر کنیم چرا که به گفته امام سنگرهای ما نباید خالی باشد.
کد خبر: ۸۸۱۸۴۶۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

محمد سروری مسئول بسیج محلات سپاه صاحب الامر (عج)  استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج  قزوین، پیرامون برنامه هایی که این سازمان طی دهه فجر برگزار خواهد نمود، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیج محلات برنامه هایی را هر ساله ارائه می دهد که مهمترین این برنامه ها دیدار با امام جمعه و دعوت از سخنرانان کشوری نظیر آقای جوانی، کوثری، عبدالله عراقی و سردار عروج است.

وی ادامه داد: محور برنامه ها و سخنرانی ها نیز در خصوص شهدای انقلاب و تجمع مدافعین حرم خواهد بود.

وی توضیح داد: همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها با عنوان سنگر فیروزه ای،  و نیز نشست های روشنگری که در مساجد ترتیب داده ایم، همچنین جشن انقلاب و محفل انس با قرآن کریم و مراسمات متعددی از این دست در مرحله اجرا داریم.

سروری در ادامه تبیین کرد: منظور و اهداف ما از این مراسمات و برگزاری هر ساله ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، نشان دادن اهمیت و کارکرد مساجد است، مسجد خود نماد سنگر است و نوعی قناعت بخشی مطرح است و به وسیله این برنامه ها مسجد پر رنگ تر می‌شود چرا که متاسفانه این روزها آنطور که باید به نقش مساجد پرداخته نمی شود.

سروری در پایان این گفتگو خاطر نشان کرد: نیت این است که حضور جوانان را در مساجد بیشتر و پر رنگ تر کنیم چرا که به گفته امام سنگرهای ما نباید خالی باشد.

 

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها