امام جمعه کوهبنان گفت: اگر جنگی علیه ما آغاز شود، بالاتر از دفاع مقدس جواب دشمنان و متجاوزان را خواهیم داد.
کد خبر: ۸۸۱۸۴۷۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان،   همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر جمعه شب با حضور امام جمعه  و رئیس ستاد دهه فجر کوهبنان، قائم‌مقام موسسه سیره شهدای قم و جمعی از مسئولان و خانواده‌های معزز شهیدان، جانبازان و ایثارگران یادواره شهدای شهر کوهبنان و شهدای مدافع حرم در محل تکیه شهید روح‌الامینی با همکاری هئیت امنای مسجد امام حسن (ع) و پایگاه‌های مقاومت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امام جمعه کوهبنان با استناد به آیات و روایات به ارزش و اهمیت شهید و شهادت اشاره کرد و گفت: در مقام شهید و شهادت همین بس که که خداوند به آنان مقام شفاعت عطا کند و آنان را مقرب درگاه خویش قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام عباس جعفری ادامه داد: شهدا در حالی معامله با خداوند کردند که برد و سود کردند، جاودانه شدند و در حقیقت حاضر و ناظرند و نزد خداوند متعال سربلند هستند و برای همیشهٔ تاریخ ماندگار و جاودانه خواهند بود، لذا آنان به عزت دنیا و آخرت رسیده‌اند.

امام جمعه کوهبنان ابراز داشت: شهدا در میان ما و در جمع ما بودند که با نثار جان خویش کار بسیار ارزشمندی را انجام دادند، زنده نگه داشتن آنها کار مقدسی است ما نیاز به شهدا داریم، نیازمند به راهنمایی آنان هستیم در حالی که شهدا به ما احتیاجی ندارند.

وی یادآورشد: یکی دو سال دیگر انقلاب اسلامی ما 40 ساله خواهد شد در حالی که هر روز شاهد پیشرفت کشور و گسترش انقلاب اسلامی در جای جای جهان هستیم، لذا شاهدیم که آزمایش موشکی ایران ترس و تزلزلی بر دشمنان وارد کرد.

جعفری تصریح کرد: ما جنگی علیه کسی آغاز نمی‌کنیم، اما اگر جنگی علیه ما آغاز شود، بالاتر از دفاع مقدس جواب دشمنان و متجاوزان را خواهیم داد چرا که پیشرفت نظامی و موشکی ما در حدی است که جوابگوی دشمنان خواهد بود.

وی کوهبنان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا از قدرت موشکی ما در هراس هستند، کاری که به دست نیروهای مؤمن و جوان سپاه رقم خورد پس اگر ما خودمان را باور کنیم، می‌توانیم در تمام صحنه‌ها موفقیت کسب کنیم.
این مراسم با مداحی و مرثیه‌سرایی مداح اهل بیت (ع) مجتبی رمضانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری همراه بود و در پایان مراسم یادواره شهدا از دو مبارز انقلابی، همچنین یک خانواده شهید انقلاب و یک خانوادهٔ شهید مدافع حرم تجلیل شد.

ارسال نظرات