فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه:

درک مشکلات محرومان و انتقال به مسئولان از مهمترین اهداف اردوهای جهادی است/طرح های بسیج سازندگی تربت حیدریه در کشور الگو سازی می شود

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: علاوه بر محرومیت زدائی و ترویج فرهنگ گفتمان انقلاب اسلامی، درک مشکلات محرومان و انتقال آن به مسئولان از مهمترین اهداف اردوهای جهادی بسیج سازندگی بشمار می رود.
کد خبر: ۸۸۱۸۴۸۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در همایش شکوه هجرت بسیج سازندگی اظهار داشت: بسیاری از مناطق محروم روستائی از کمترین امکانات زندگی و معیشتی برخوردار هستند و هجرت اردوهای جهادی بسیج بمدت ۷ تا ۱۰ روز در این مناطق، کمترین و در عین حال بهترین خدمت به آنان است.
 
وی اضافه کرد: یکی از دستاوردهای مهم این اردوها اخلاص در کار و خودسازی نیروهای توانمند بسیجی است که در این مدت ضمن آشنائی با محرومان و نیازمندان جامعه بادرک مناسبی از وضعیت آنها باید این مشکلات را به مسئولان و دستگاههای اجرائی منتقل کنند.
 
گرایلی اذعان کرد: امروز تفکر و ریشه های انقلاب اسلامی در همه مناطق کشور و جهان نفوذ پیدا کرده و یکی از اثرات ان را می توان در برگزاری اردوهای جهادی بسیج دانست که با کمترین امکانات اما با شوق و اشتیاق فراوان به محرومان خدمت رسانی می شود.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تاکید کرد: با جناح بینی و سیاسی بازی مشکلات مردم برطرف نمی شود و ابتدا باید اخلاص و خودسازی در خود تقویت و در برابر محرومان جامعه تواضع کرد، لذا بیشترین تعهد و ولایتمداری را باید در چنین برنامه هایی جستجو کرد.
 
مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه در ادامه به گزارشی از برگزاری اردوهای بسیج سازندگی در سالجاری پرداخت و افزود: ۲۱ گروه جهادی متشکل از یکهزار نفر جهاد گر بسیجی در محلات، دانش اموزی و دانشجوئی و فرهنگیان بمدت ۷ تا ۱۰ روز در مناطق محروم روستائی بخش مرکزی، جلگه رخ، کدکن، بایگ خدمات عمرانی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی و اجتماعی ارائه کردند.
 
مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی از الگو سازی طرح های بسیج سازندگی تربت حیدریه در کشور خبر داد و افزود: طرح هر پایگاه یک یتیم و برخی از طرح های در دست اقدام این شهرستان در حال الگو سازی به نقاط مختلف کشور است و امیدواریم این فرهنگ کار جمعی و مدیریت صحیح بخشی از مشکلات نیازمندان جامعه را برطرف کند.
 
محمد روحانی اظهار کرد: باید از بستر خیرین در برگزاری اردوهای جهادی بخصوص در حاشیه های شهر استفاده کنیم تا بخشی از معضلات اجتماعی و فرهنگی این مناطق حل شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار