مراسم یادبود شهید آتش‌نشان «محمد آقایی» از جانباختگان حادثه پلاسکو پیش از ظهر امروز پنجشنبه در مسجد جامع شهرستان پارس آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۴۸۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل ازآران مغان، در این مراسم باشکوه که در مسجد جامع پارس آباد برگزار شد، فرماندار، جمع کثیری از مسوولان و اقشار مختلف مردم، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، کارکنان و نیروهای ایستگاه آتش نشانی ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، فرماندهان و نیروهای نظامی، انتظامی و سپاهی حضور داشتند.

این خبر حاکیست، محمد آقایی ساکن تهران و اصالتاً پارس آبادی بود که در سانحه دلخراش ساختمان پلاسکو به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

خانواده های آقایی علاوه بر آتش نشان شهید محمد آقایی، در جنگ تحمیلی نیز دو شهید به نام های صیاد و علی آقایی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند.

ساختمان پلاسکو تهران حدود ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه(۳۰ دی) دچار حریق شد و پس از حدود سه ساعت عملیات اطفا حریق، ساختمان یکباره به طور کامل فروریخت و تعدادی از آتش نشانان و شهروندان زیر آوار ماندند.
پیکر ۱۵ شهید آتش نشان از زیر آوار خارج شدند که با احتساب شهادت یک آتش نشان به علت شدت جراحات و سوختگی در بیمارستان شهید مطهری، ۱۶ آتش نشان در حادثه ساختمان پلاسکو به شهادت رسیدند.


.

ارسال نظرات