کد خبر: ۸۸۱۸۵۲۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل ازآران مغان، حجت‌الاسلام ولي نظرپور در خطبه‌های نماز جمعه پارس آباد با تبریک ولادت حضرت زینب(س) اظهار داشت: حضرت زینب(س) در عفاف و حجاب یگانه بود و کسی مانند ایشان نبود.
 
وي با بيان اينكه حضرت زینب (س) در راه مکتب امام حسین(ع) متحمل رنج ها و مصيبت هاي زيادي كشيد، افزود: حضرت زینب در عين حال كه اسوه صبر و استقامت و بهترین الگو برای زنان عالم است، در عفت و حجاب همتا نداشت و لحظه اي دست از نماز شب خود برنمي داشت.
 
امام جمعه موقت پارس آباد با تبریک ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر یکی از عنایات پرورگار عالم است كه به ﻣﻨﺼﻪ ﻇﻬﻮﺭ ﺭﺳﯿﺪ و ملت باید قدردان انقلاب اسلامی و زحمات فجرآفریناني باشند که از جان و مال خود گذشته تا انقلاب اسلامی به عنوان یک ارزش حفظ شود.
 
نظرپور با بيان اينكه به حول و قوه الهی دستاوردهای انقلاب اسلامی آنقدر زیاد است که ایران در مجامع بين المللي به یک کشور قوي شناخته مي شود، تصريح كرد: امروز دنیا به این ابهت ايران اسلامي غبطه مي خورد و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید به اقتدار نظام کمک کرد، مطمئن هستیم که با حفظ دین و معنویت می‌توان اقتدار نظام را حفظ کرد.
 
وي با اشاره به اينكه ملت ایران همواره در صحنه هاي ملي و مذهبي حاضر بوده و پشتیبان واقعي نظام هستند، از مسؤولان خواست تا بیشتر به وضع معیشتي مردم توجه کنند.
 
امام جمعه موقت پارس آباد روز 22 بهمن را روز مظهر اقتدار، عزم و اراده ملی دانست و خاطرنشان کرد: حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه غیرت ملی و همت والای ملت است که موجب ناامیدی و عقب‌نشینی دشمنان می‌شود.
 
نظرپور در ادامه با تاكيد بر رسيدگي و حل مشكلات مردم اين منطقه از مسوولان خواست تا فكري به حال راه مواصلاتي پارس آباد - اردبیل كنند كه سالانه باعث جان باختن چندين نفر در اين جاده مي شود.
ارسال نظرات