استادیار شجره طیبه صالحین درگز گفت: آمریکا یک کشور شکل گرفته بر مبنای استکبار است و انقلاب اسلامی انقلابی کاملا ظلم ستیز و استکبار ستیز است؛ بنابراین این دو همیشه در مقابل هم قرار دارند.
کد خبر: ۸۸۱۸۵۴۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
حجت‌الاسلام محمد ساجدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص سبک زندگی اسلامی اظهار کرد: تمام پیشرفت و سعادت بشریت در پیروی از دستورات انبیاء الهی و دین خدا نهفته است.
 
وی افزود: در صورتی‌که بشریت از این مسئله مهم غافل شود به شقاوت و بدبختی دچار می‌شود.
 
حجت الاسلام ساجدیان با بیان اهمیت اراده گفت: اولین دستوری که قرآن به ما مسلمین می‌دهد؛ اراده است؛ اراده باعث تغییر سرنوشت فرد و جامعه می‌شود.
 
وی ادامه داد: اراده‌ای که در جامعه به وجود می آید؛ باید الهی و در راستای اطاعت از دستورات خداوند باشد.
 
استادیار شجره طیبه صالحین درباره تفاوت انقلاب اسلامی و آمریکا گفت: آمریکا یک کشور شکل گرفته بر مبنای استکبار است و انقلاب اسلامی کاملا ظلم ستیز و استکبار ستیز است؛ بنابراین این دو تفکر همیشه در مقابل هم قرار دارند.
 
وی افزود: هدف مستکبران، نابودی اسلام است؛ چرا که تفکر اسلامی تمام معادلات جهانی بلوک شرق و غرب را بر هم می زند.
 
رییس اداره اوقاف شهرستان درگز گفت: مسایل هسته‌ای و نظامی فقط یک بهانه برای محدود کردن ایران اسلامی است؛ آنها به دنبال نابودی اسلام هستند.
 
وی ادامه داد: رمز بقای انقلاب اسلامی، حفظ انقلاب درونی و روحی ملت است؛ اگر امت اسلامی آن را حفظ کند؛ هیچ قدرتی نمی‌تواند مقابل آن بایستد.
 
حجت الاسلام ساجدیان انقلاب اسلامی را متفاوت از دیگر انقلاب های دنیا خواند و افزود: انقلاب اسلامی تفاوت‌های مختلفی با سایر انقلاب‌ها دارد؛ انقلاب فرانسه برای آزادی، انقلاب شوروی برای عدالت و انقلاب الجزایر برای رسیدن به استقلال بود اما هیچکدام از این انقلاب ها موفق نبودند؛ انقلاب فرانسه بعد از ۱۴ سال پایان یافت و انقلاب شوروی و الجزایر نیز به اهداف خود دست نیافتند.
 
وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57، بیست و دوم بهمن ماه را مظهر اقتدار و عزم ملی و نشان دهنده زنده بودن ملت و مایه ناامیدی دشمنان اسلام خواند و گفت: اهداف ملت ایران در انقلاب اسلامی، بسیار جامع بود و برای رسیدن به خدا شکل گرفت و به همین دلیل به پیروزی رسید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها