خبرهای داغ:
نخستین سالگرد شهادت سعید سامانلو و محمدحسین سراجی دو شهید مدافع حرم در قالب دو مراسم بزرگداشت در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۸۵۹۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
گرامیداشت نخستین سالگرد شهدای مدافع حرم در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم نخستین سالگرد سعید سامانلو شهید مدافع حرم ظهر امروز با سخنرانی آیت‌الله موسوی امام جمعه موقت آبیک و مدیحه‌سرایی محمدجواد احمدی ذاکر اهل بیت(ع) از ساعت 14 الی 16 در مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) خیابان شاهد برگزار می‌شود.

این شهید مدافع حرم از پاسداران سپاه علی بن‌ابیطالب(ع) استان قم بود که در درگیری با نیروهای تکفیری در عملیات آزادسازی 2 شهرک شیعه نشین «نبل و الزهرا» به شهادت رسید و به جمع یاران شهید خود پیوست.

بعد از برگزاری این مراسم، شرکت کنندگان بر سر مزار شهید سامانلو در گلزار شهدای علی بن‌جعفر(ع) حضور یافته و همراه با آیین مهمانی لاله‌ها به ارواح مطهر شهدا ادای احترام می‌کنند.

بر اساس این گزارش، مراسم نخستین سالگرد محمدحسین سراجی دیگر شهید مدافع حرم نیز عصر امروز از ساعت 15 الی  17 در مسجد آل یاسین خیابان شهید کلهری برگزار می‌شود.

این شهید بزرگوار سال گذشته در چنین ایامی به همراه چهار نفر دیگر از نیروهای لشکر 17 امام علی بن‌ابیطالب(ع) در جریان آزادسازی شهرک‌های شیعه نشین «نبل و الزهرا» به دست نیروهای تکفیری به شهادت رسید.

مراسم های بزرگداشت این دو شهید گرانقدر با حضور مسئولان استانی، فرماندهان سپاه و بسیج، همرزمان، خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم قم برگزار می شود
ارسال نظرات